Select the type of procedure
Commercial procurement
21411798
1
Enquiry period
with
24.04.2025 13:41
to 05.05.2025 10:00
to 05.05.2025 10:00
3 days left
2
Bidding period
with
05.05.2025 10:00
to 30.05.2025 10:00
to 30.05.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
6 238 890 MDL
Period of clarifications:
24 Apr 2025, 13:41 - 5 May 2025, 10:00
Submission of proposals:
5 May 2025, 10:00 - 30 May 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari
(Achiziție cu contract multianual, condiționat de alocările bugetare ulterioare)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Apr 2025, 13:41
Date modified
30 Apr 2025, 9:56
Achizitii.md ID
21411798
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari
Budget: 6238890.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
29 Apr 2025, 14:20
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, solicitam respectuos sa publicati formularul desfasurat cu resurse (Formular 1A sau Formular 5) Multumim anticipat
Answer (30 Apr 2025, 08:55):
Bună ziua. În scurt timp vom încărca lista cantităților de lucrări necesare. Cât privește Formularul 1A și Formularul 5 nu pot fi încărcate, deoarece conțin prețuri estimate. Pe de altă parte, obligația de a prezenta aceste documente îi revine ofertantului, pentru a dovedi faptul că prețul propus este fundamentat și acoperă lucrările necesare.
Date:
30 Apr 2025, 13:47
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Solicităm respectuos să publicați Formularul 1 desfășurat fără prețuri.
Answer (30 Apr 2025, 13:48):
au fost publicate volumele de lucrări
Date:
30 Apr 2025, 15:06
Question's name:
Proiect de executie.
Question:
Buna ziua. Publicati va rog proiectul de executie, in special pe compartimentul 4-2-1 Centrala fotovoltaica.
Answer (30 Apr 2025, 15:35):
Bună ziua. Pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție, vă așteptăm pe toți cei interesați la sediul Autorității contractante, la data de 02.05.2025, în intervalul orelor 13:00-14:00, mun. Chișinău, str. Gh. Asachi, 69, et. 2, bir. 26.
Date:
30 Apr 2025, 15:16
Question's name:
Certificate de conformitate la principalele materiale de construcție
Question:
Conform anuntului de participare punctul 12 se cere sa pezentam certificate de conformitate la principalele materiale de construcție . Majoritatea materialelor de constructii sunt principale . Specificati va rog anume la care materiale sa prezentam certificatele de conformitate, sa nu apara ulterior intrebari de ce nu am prezentat un certificat pentru un material anume care ofertantul nu il socoate principal.
Answer (30 Apr 2025, 15:46):
Materiale pentru structură, Materiale pentru zidărie și compartimentări, Materiale pentru izolații, Materiale pentru finisaje, Materiale pentru acoperiș, Materiale pentru instalații. Toate acste materiale sunt principale și necesită să fie însoțite de certificate de conformitate.
Mai mult, în procesul de examinare, evaluare și compararea a ofertelor, autoritatea contractantă la necesitate va solicita clarificări pentru a determina calitatea produselor ofertate.
Date:
30 Apr 2025, 15:20
Question's name:
Pașapoartele tehnice cu descriere detaliată și garanția oferită de minim 24 luni.
Question:
Aceeasi intrebare si la punctul 14 Pașapoartele tehnice cu descriere detaliată și garanția oferită de minim 24 luni. Specificati lista de utilaje si echipamente pentru care solicitati pasapoarte tehnice si garantia.
Answer (30 Apr 2025, 15:37):
Cerința dată se referă în special la cap. 9 „Mobilier și Utilaj” din Caietul de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK