Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
23.04.2025 15:21
to 05.05.2025 10:00
to 05.05.2025 10:00
2
Bidding period
with
05.05.2025 10:00
to 14.05.2025 16:00
to 14.05.2025 16:00
23 hours left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
20 000 000 MDL
Period of clarifications:
23 Apr 2025, 15:21 - 5 May 2025, 10:00
Submission of proposals:
5 May 2025, 10:00 - 14 May 2025, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Lucrări de reparație a drumurilor din orașul Ialoveni 2025
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str.Alexandru Cel Bun 45
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Apr 2025, 15:21
Date modified
30 Apr 2025, 16:24
Achizitii.md ID
21409791
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a drumurilor din orașul Ialoveni 2025
Budget: 20000000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare drumuri 2025.signed.pdf
anunț de participare drumuri 2025.signed.pdf
Bidding Documents
anunț de participare
23.04.25 15:21
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4). (1).pdf
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4). (1).pdf
Documents history
-
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4). (1).pdf
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4). (1).pdf
ID: cd0c6dfc-38dc-4de9-92b5-719d41f18f70
Bidding Documents
-
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4).signed.pdf
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4).signed.pdf
ID: cd0c6dfc-38dc-4de9-92b5-719d41f18f70
Bidding Documents
Bidding Documents
caiet de sarcini
30.04.25 16:23
Date:
29 Apr 2025, 09:23
Question's name:
Lista cu cantitati de lucrări
Question:
Bună ziua, vă rugăm respectuos să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Answer (30 Apr 2025, 15:55):
Caietul de sarcini va fi modificat, urmariti platforma.
Date:
29 Apr 2025, 09:57
Question's name:
Termenul de depunere al ofertelor
Question:
Iniţierea licitaţiei deschise
Conform Legii 131/2015, art. 47 aliniatul (2)- perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile, vă rugăm să vă conformați legii în vigoare.
Answer (30 Apr 2025, 15:55):
Termenul va fi modificat, urmariti platforma.
Date:
29 Apr 2025, 10:39
Question's name:
Prezentarea și publicarea situațiilor financiare
Question:
Buna ziua!, Conform Legii 287/2017, art 33 aliniatul (3) Entitatea este obligată să prezinte situațiile financiare individuale, raportul conducerii și raportul auditorului, după caz, în termen de 150 de zile de la ultima zi a perioadei de gestiune, deci este posibilă publicarea Raportului financiar pentru 2023, vă rugăm să modificați anunțul.
Answer (30 Apr 2025, 15:54):
In pct.11 din Anunț se face referire la ,,perioadă". Respectiv anul 2023 este cuprins in perioada 2022-2024.Ofertantul este in drept se prezinte raportul pentru unul din anii menționați supra.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK