Public procurement
21409434
Servicii în cadrul Forumului Economic de la Viena – Reuniunea Chișinău 2025
1
Enquiry period
with 22.04.2025 16:40
to 25.04.2025 16:37
to 25.04.2025 16:37
1 day left
2
Bidding period
with 25.04.2025 16:37
to 29.04.2025 16:37
to 29.04.2025 16:37
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
120 000 MDL
Period of clarifications:
22 Apr 2025, 16:40 - 25 Apr 2025, 16:37
Submission of proposals:
25 Apr 2025, 16:37 - 29 Apr 2025, 16:37
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Articol Descriere Dotare tehnică Sistem de sonorizare conference hall Sistem de sunet Top 15 kW/ 1 set Monitoring scenă/ 7 wireless microfoane/ Amplificatoare/ Consolă sunet/ Echipa de regie sunet, minim 3 persoane Sistem sunet catering hall Boze pe stativ/ Consola/ Laptop/ Muzică de fundal. Ecran LED 24 m2, 3,9 pitch/ Mediaserver/ Laptop/ Sistem de comutare/ VJ Media presentation systems 2 LCD TV 85 inch/ Support pentru TV/ Laptop/ Clicker/ System de comutare/ Structuri pentru suport 1 set System truss for lighting Sistem de iluminat 10 dispozitive de illuminate scena (moving head)/ 8-10 dispozitive de iluminare decorative sală/ Lighting control console/ Sistem de comutare/ Inginer lumini. Streaming 3 video camere/ 3 Operatori video/ Video director/ Internet conexiune/ Broadcasting systems. Conexiune Asigurarea cu prelungitoare pentru toate zonele evenimentului. Decor Photo wall Set up a special Banner, dedicate to Viena Economic Forum – Chișinău Meeteng 2025, 5,5x3m – 1 buc Tribună 1 buc Branding tribună Plăcuță A4 – 1 buc Mobila scenă Fotolii, mese mici pentru microfoane – 7 set-uri Materiale promoționale Amenajarea spațiului pentru distribuirea materialelor promoționale – mese, scaune, fețe de masă ș.a. elemente după caz. Suporturi pentru drapele 16 buc. Indicatoare Minim 2 buc. Foto Servicii foto Minim 2 persoane/ Echipament lumini fotografice/ Editarea minim 50 poze în ziua evenimentului/ Expedierea cca 100 poze și expedierea către client până în 20 mai 2025. Materiale de vizibilitate Design Servicii de design necesar pentru eveniment: materiale pentru tipar și pachet grafic în stilistica evenimentului. Video opening Regie/ Sound design/ Video graphic în stilul evenimentului Pachet grafic Elaborarea fișierelor grafice pentru Led ecran și emisie directă de prezentarea vorbitorilor, panel, partenerilor ș.a. elemente după caz, cca 40-45 unit. Înregistrarea participanților Personal pentru înregistrarea participanților Minim 2 persoane, 2 ore/ Printer/ Agende/ Marchere. Servicii management Servicii de organizator Gestionarea tuturor momentelor organizatorice cu toți furnizorii implicați în eveniment/ Propunerea soluțiilor tehnice și logistice de amenajare/ Coordonarea evenimentului/ Regie, event management-minim 2 persoane Ofertantul va depune oferta tehnică, oferta financiară și portofoliu: 1. Oferta tehnică va conține: • Informații generale despre ofertant și o descriere detaliată a serviciilor oferite și a modului de acordare a acestora, descrierea proiectelor realizate în ultimii 5 ani, capacitatea și dotarea tehnică. • Graficul de executare a lucrărilor. • Se va asigura conformitatea propunerii ofertei cu specificațiile tehnice, dar și creativitatea și conformitatea acestuia cu identitatea I.P. Agenției de Investiții. 2. Oferta financiară va cuprinde valoarea finală și totală a lucrului efectuat, inclusiv toate taxele și TVA. 3. Criteriul de atribuire : cel mai bun raport calitate-preţ , conform factorilor de evaluare a ofertei, precum şi algoritmulului de punctare a acestora, inserați mai jos: Nr. Criterii de evaluare Punctaj maxim 1 Experiența în prestarea serviciilor similare 30 2 Capacitate de prestare a serviciilor similare 30 3 Prețul ofertei 40 Total 100 Formula de calcul: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare „Experiența în prestarea serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Po(n) = [numărul serviciilor similare prestate în ultimii 3 ani aflate sub evaluare/cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani (n)] x punctajul maxim. 2. Punctajul pentru factorul de evaluare „Capacitate de prestare a serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru serviciu similar prestat în ultimii 3 ani cu cel mai mare buget, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Vo(n) = [cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani aflat sub evaluare/ cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani propus (n)] x punctajul maxim 3. Punctajul pentru factorul de evaluare „Prețul ofertei” se acordă astfel: a) Pentru cea mai scăzută ofertă financiară propus, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: So(n) = [propunerea financiară minimă/propunerea financiară aflată sub evaluare (n)] x punctajul maxim. Operatorul care va acumula punctaj maxim în baza evaluării conform celor 3 criterii de evaluare, va fi desemnat câștigător a concursului de achiziții. În cazul în care mai mulți aplicanți, urmare a examinării, vor fi clasați pe locul I cu același număr de puncte, prioritate va obține candidatul care are experiență mai bogată în prestarea serviciilor similare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Doga Eugen nr.2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
23 Apr 2025, 7:50
Estimated value (without VAT)
120 000 MDL
Achizitii.md ID
21409434
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Doga Eugen nr.2
Contract period
20 May 2025 00:00 - 30 Dec 2025 23:00
List of positions
1)
Title
Articol Descriere Dotare tehnică Sistem de sonorizare conference hall Sistem de sunet Top 15 kW/ 1 set Monitoring scenă/ 7 wireless microfoane/ Amplificatoare/ Consolă sunet/ Echipa de regie sunet, minim 3 persoane Sistem sunet catering hall Boze pe stativ/ Consola/ Laptop/ Muzică de fundal. Ecran LED 24 m2, 3,9 pitch/ Mediaserver/ Laptop/ Sistem de comutare/ VJ Media presentation systems 2 LCD TV 85 inch/ Support pentru TV/ Laptop/ Clicker/ System de comutare/ Structuri pentru suport 1 set System truss for lighting Sistem de iluminat 10 dispozitive de illuminate scena (moving head)/ 8-10 dispozitive de iluminare decorative sală/ Lighting control console/ Sistem de comutare/ Inginer lumini. Streaming 3 video camere/ 3 Operatori video/ Video director/ Internet conexiune/ Broadcasting systems. Conexiune Asigurarea cu prelungitoare pentru toate zonele evenimentului. Decor Photo wall Set up a special Banner, dedicate to Viena Economic Forum – Chișinău Meeteng 2025, 5,5x3m – 1 buc Tribună 1 buc Branding tribună Plăcuță A4 – 1 buc Mobila scenă Fotolii, mese mici pentru microfoane – 7 set-uri Materiale promoționale Amenajarea spațiului pentru distribuirea materialelor promoționale – mese, scaune, fețe de masă ș.a. elemente după caz. Suporturi pentru drapele 16 buc. Indicatoare Minim 2 buc. Foto Servicii foto Minim 2 persoane/ Echipament lumini fotografice/ Editarea minim 50 poze în ziua evenimentului/ Expedierea cca 100 poze și expedierea către client până în 20 mai 2025. Materiale de vizibilitate Design Servicii de design necesar pentru eveniment: materiale pentru tipar și pachet grafic în stilistica evenimentului. Video opening Regie/ Sound design/ Video graphic în stilul evenimentului Pachet grafic Elaborarea fișierelor grafice pentru Led ecran și emisie directă de prezentarea vorbitorilor, panel, partenerilor ș.a. elemente după caz, cca 40-45 unit. Înregistrarea participanților Personal pentru înregistrarea participanților Minim 2 persoane, 2 ore/ Printer/ Agende/ Marchere. Servicii management Servicii de organizator Gestionarea tuturor momentelor organizatorice cu toți furnizorii implicați în eveniment/ Propunerea soluțiilor tehnice și logistice de amenajare/ Coordonarea evenimentului/ Regie, event management-minim 2 persoane Ofertantul va depune oferta tehnică, oferta financiară și portofoliu: 1. Oferta tehnică va conține: • Informații generale despre ofertant și o descriere detaliată a serviciilor oferite și a modului de acordare a acestora, descrierea proiectelor realizate în ultimii 5 ani, capacitatea și dotarea tehnică. • Graficul de executare a lucrărilor. • Se va asigura conformitatea propunerii ofertei cu specificațiile tehnice, dar și creativitatea și conformitatea acestuia cu identitatea I.P. Agenției de Investiții. 2. Oferta financiară va cuprinde valoarea finală și totală a lucrului efectuat, inclusiv toate taxele și TVA. 3. Criteriul de atribuire : cel mai bun raport calitate-preţ , conform factorilor de evaluare a ofertei, precum şi algoritmulului de punctare a acestora, inserați mai jos: Nr. Criterii de evaluare Punctaj maxim 1 Experiența în prestarea serviciilor similare 30 2 Capacitate de prestare a serviciilor similare 30 3 Prețul ofertei 40 Total 100 Formula de calcul: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare „Experiența în prestarea serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Po(n) = [numărul serviciilor similare prestate în ultimii 3 ani aflate sub evaluare/cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani (n)] x punctajul maxim. 2. Punctajul pentru factorul de evaluare „Capacitate de prestare a serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru serviciu similar prestat în ultimii 3 ani cu cel mai mare buget, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Vo(n) = [cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani aflat sub evaluare/ cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani propus (n)] x punctajul maxim 3. Punctajul pentru factorul de evaluare „Prețul ofertei” se acordă astfel: a) Pentru cea mai scăzută ofertă financiară propus, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: So(n) = [propunerea financiară minimă/propunerea financiară aflată sub evaluare (n)] x punctajul maxim. Operatorul care va acumula punctaj maxim în baza evaluării conform celor 3 criterii de evaluare, va fi desemnat câștigător a concursului de achiziții. În cazul în care mai mulți aplicanți, urmare a examinării, vor fi clasați pe locul I cu același număr de puncte, prioritate va obține candidatul care are experiență mai bogată în prestarea serviciilor similare.
CPV: 79900000-3 - Miscellaneous business and business-related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
202504221638_Documentația standard_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.docx
Bidding Documents
Documentația standard
22.04.25 16:40
202504221637_DUAE Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
Bidding Documents
DUAE
22.04.25 16:40
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final(4).docx
Documents history
-
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final(4).docx
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Bidding Documents
-
202504221637_Caiet de sarcini_Forum_Viena Copy.pdf
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Bidding Documents
Bidding Documents
Caiet de sarcini
22.04.25 20:05
Anunț de participare Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
Documents history
-
Anunț de participare Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
ID: 3cfdb90b-9fd1-4bae-8e31-c6c8b79170e8
Bidding Documents
-
202504221637_Anunt_participare forum Viena Copy.pdf
ID: 3cfdb90b-9fd1-4bae-8e31-c6c8b79170e8
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunț de participare
22.04.25 20:05
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK