1
Enquiry period
with 18.04.2025 12:40
to 23.04.2025 09:00
3 days left
2
Bidding period
with 23.04.2025 09:00
to 29.04.2025 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 442 800 MDL
Period of clarifications: 18 Apr 2025, 12:40 - 23 Apr 2025, 9:00
Submission of proposals: 23 Apr 2025, 9:00 - 29 Apr 2025, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Lucrări de reparații curente în cab. nr. 14 din blocul de studii al Școlii Profesionale nr.5 din mun. Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Burebista nr.66
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Juc
Contact phone
022523467, 022523729, 68387555
Purchase data
Date created
18 Apr 2025, 12:40
Date modified
19 Apr 2025, 8:42
Achizitii.md ID
21408919
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
19 Apr 2025, 08:42
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.