Public procurement
21408448
Castraveţi
1
Enquiry period
with 17.04.2025 13:16
to 22.04.2025 14:30
to 22.04.2025 14:30
2
Bidding period
with 22.04.2025 14:30
to 29.04.2025 14:30
to 29.04.2025 14:30
6 days left
3
Auction
30.04.2025 14:55
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
83 333 MDL
Period of clarifications:
17 Apr 2025, 13:16 - 22 Apr 2025, 14:30
Submission of proposals:
22 Apr 2025, 14:30 - 29 Apr 2025, 14:30
Auction start date:
30 Apr 2025, 14:55
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Castraveți proaspeţi
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.929/2009 și HG nr.1279/2008.
Ambalaj: lăzi/ cutii de plastic/ carton, ce va asigura protecția în timpul transportării şi manipulării.
Cerinţe generale:
- intacţi;
- sănătoşi (se exclud produsele atinse de putregai sau cu alterări din cauza cărora devin improprii pentru consum);
- cu aspect proaspăt;
- tari, curaţi, fără corpuri străine vizibile;
- fără deteriorări cauzate de paraziţi;
- fără gust amar;
- fără miros sau gust străin;
- suficient de dezvoltaţi (seminţele lor trebuie sa fie moi).
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada iunie - septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentare a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.929/2009 și HG nr.1279/2008.
Ambalaj: lăzi/ cutii de plastic/ carton, ce va asigura protecția în timpul transportării şi manipulării.
Cerinţe generale:
- intacţi;
- sănătoşi (se exclud produsele atinse de putregai sau cu alterări din cauza cărora devin improprii pentru consum);
- cu aspect proaspăt;
- tari, curaţi, fără corpuri străine vizibile;
- fără deteriorări cauzate de paraziţi;
- fără gust amar;
- fără miros sau gust străin;
- suficient de dezvoltaţi (seminţele lor trebuie sa fie moi).
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada iunie - septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentare a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Apr 2025, 13:03
Date modified
18 Apr 2025, 19:01
Estimated value (without VAT)
83 333 MDL
The minimum downward of the price
333,33 MDL
Achizitii.md ID
21408448
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.V.Lupu 37
Contract period
16 May 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
17.04.25 13:16
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
17.04.25 13:16
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK