1
Enquiry period
with 16.04.2025 11:21
to 29.04.2025 10:00
2
Bidding period
with 29.04.2025 10:00
to 07.05.2025 10:00
3
Auction
with 08.05.2025 15:00
to 08.05.2025 15:41
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 044 960 MDL
Period of clarifications: 16 Apr 2025, 11:21 - 29 Apr 2025, 10:00
Submission of proposals: 29 Apr 2025, 10:00 - 7 May 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Advertising

Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
16 Apr 2025, 11:21
Date modified
23 Apr 2025, 14:50
Achizitii.md ID
21407596
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
contract nou.docx
Bidding Documents
-
16.04.25 11:21
formularele22.xlsx
Bidding Documents
-
16.04.25 11:21
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
16.04.25 11:21
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
16.04.25 11:21
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
-
23.04.25 14:50
Date:
22 Apr 2025, 09:50
Question's name:
Înregistrare
Question:
Bună ziua! Având în vedere faptul că acest tip de aparat (cu baterie încorporată) nu este disponibil pe scară largă pe piața noastră și este rar solicitat, problema apare în acest caz cu faptul că acest tip de aparat nu a fost înregistrat. De la consultările publice până la publicarea ofertei a trecut un timp destul de scurt, ceea ce nu ne permite să înregistrați aparatul în termenul stabilit de dvs., deoarece acum există probleme și întârzieri mari din partea AMDMului și cu sarbatori nu vom reusi sa avem înregistrare pina la data limita de depunerea ofertei. Respectuos solicitam sa acceptati oferta cu certificate CE fara înregistrare sau cu notificare de la AMDM, că poziții ofertate sunt în stadie de înregistrare. Vă mulțumim anticipat! Translated with DeepL.com (free version)
Answer (23 Apr 2025, 14:53):
Bună ziua, a fost exclusă cerința cu privire la înregistrare în registrul de stat al dispozitivelor medicale pina la data limita de depunerea ofertei.
Date:
22 Apr 2025, 11:58
Question's name:
Specificație tehnică Lot 2
Question:
Bună ziua, vă rugăm clarificați numărul de teste solicitate la lot 2. Este vorba despre 11000 teste, sau 110.000? Vă mulțumim!
Answer (22 Apr 2025, 14:50):
Bună ziua, conform anunțului de participare cantiatea pentru lotul nr. 2 este 11 000 teste. Dacă totuși se observă o deviere de la cantitatea din anunțul de participare, vă rugăm să precizați în care document din cele atașate ați observat devierea.
Date:
22 Apr 2025, 14:29
Question's name:
d) Volumul intern de la 8 pin6la l0litri.
Question:
Vă rog să specificați de la cît pînă la cîți litri poate stoca volumul intern ,referitor la prima poziție ,,Kit pentru transportarea membrelor amputate''. O zi bună în continuare.
Answer (29 Apr 2025, 08:51):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, conform documentației de atribuire volumul intern să stocheze până la 10 litri. d) Volumul intern de la 8 până la l0 litri.
Date:
28 Apr 2025, 17:22
Question's name:
lot 2 specificatie tehnica
Question:
Buna ziua, Pentru ce perioadă (pentru câți ani sau până la sfârșitul anului 2025) entitatea economică va furniza 22 de analizoare de imunofluorescență pentru identificare? fara troponina-T. Contract : 12.6 - valabil 31.12.2025. 1.5. Termenul de garanţie [12 LUNI] al bunurilor/serviciilor, la data livrării, este indicat în specificația tehnică și de formare a prețului. Vă mulțumim!
Answer (29 Apr 2025, 08:57):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, Termenul de livrare/prestare/executare/instalare și dare în exploatare: DDP - Franco destinație vămuit, Incoterms 2020, în termen de până la 90 de zile de la comanda scrisă a beneficiarului. Iar termenul de valabilitate a contractului: 7 luni din data emiterii deciziei irevocabile ale grupului de lucru. ,,Termenul de garanție [12 LUNI] al bunurilor/serviciilor, la data livrării, este indicat în specificația tehnică și de formare a prețului” întră în vigoare din momentul livrării/instalării și instituirii beneficiarului final. Termenul de garanție de 12 luni nu afectează termenul de valabilitate a contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.