Select the type of procedure
Commercial procurement
21401111
1
Enquiry period
with
11.04.2025 13:39
to 21.04.2025 12:00
to 21.04.2025 12:00
5 days left
2
Bidding period
with
21.04.2025 12:00
to 25.04.2025 10:30
to 25.04.2025 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 600 000 MDL
Period of clarifications:
11 Apr 2025, 13:39 - 21 Apr 2025, 12:00
Submission of proposals:
21 Apr 2025, 12:00 - 25 Apr 2025, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație la Tabăra de odihnă Cireșasii, instituție din subordinea DETS sec.Centru
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Apr 2025, 13:39
Date modified
15 Apr 2025, 14:50
Achizitii.md ID
21401111
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrari de reparație interioare și exterioare (amenajarea cailor de acces)
Budget: 600000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lucrări de reparație a acoperișului la blocul alimentar
Budget: 1000000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare 1.docx
Documents history
-
anunț de participare 1.docx
ID: d2882b22-0f73-46ea-953c-a7f17c7fc48f
Bidding Documents
-
anunț de participare 1.docx
ID: d2882b22-0f73-46ea-953c-a7f17c7fc48f
Bidding Documents
Bidding Documents
-
15.04.25 11:47
25 dets c tabara cireselor acoperis desfasurat.docx
Documents history
-
25 dets c tabara cireselor acoperis desfasurat.docx
ID: 82495b87-dcb9-4187-bc54-a85ad4a83b3c
Bidding Documents
-
25 dets c tabara ciresarii acoperis (1) desfășurat.docx
ID: 82495b87-dcb9-4187-bc54-a85ad4a83b3c
Bidding Documents
-
25 dets c tabara ciresarii acoperis.docx
ID: 82495b87-dcb9-4187-bc54-a85ad4a83b3c
Bidding Documents
Bidding Documents
-
15.04.25 14:50
25 dets c tabara cieresilor pavaj cabinete desfasurat.docx
Documents history
-
25 dets c tabara cieresilor pavaj cabinete desfasurat.docx
ID: b1126d9b-5964-4dc6-8f42-0d4af16d5e25
Bidding Documents
-
25 dets c tabara cieresilor pavaj cabinete (2) desfășurat.docx
ID: b1126d9b-5964-4dc6-8f42-0d4af16d5e25
Bidding Documents
-
25 dets c tabara cieresilor pavaj cabinete (1).docx
ID: b1126d9b-5964-4dc6-8f42-0d4af16d5e25
Bidding Documents
Bidding Documents
-
15.04.25 14:50
Date:
13 Apr 2025, 09:29
Question's name:
Termen de executie
Question:
Buna ziua, spuneti va rugam frumos, cum credeti dac se lucrarilor de reparatie stipulate in caietul de sarcini se executa cu respectarea normele (h/om) si tehnologiile in constructie,(aplicarea in straturi, uscarea etc..) e real ca lucrarea aceasta sa fie efectuata in termen de 1 luni ? A calculat cineva ? Avem impresia ca nu ...! Va rugam sa modificati termenul de executie tinind cont de toate aspectele.
Answer (15 Apr 2025, 11:32):
Bună ziua, termenul de execuție este o lună conform necesităților si estimărilor, dacă la necesitate pe parcursul desfășurării lucrărilor vor aparea careva circumstanțe autoritatea contractantă printr-un proces verbal va modifica termenul de execuție!
Date:
13 Apr 2025, 09:32
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Va rugam respectuos sa adaugati si alte doua forme de prezentare a garantiei de buna executie permise de lege, si anume: garantie de buna executie emisa de o banca comerciala si/sau retineri succesive. Multumesc
Answer (15 Apr 2025, 11:36):
Bună ziua a fost inclusă si forma 3 de garanție de bună execuție!
Date:
14 Apr 2025, 08:59
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Answer (15 Apr 2025, 11:37):
Bună ziua, a fost atașat și forma desfășurată
Date:
14 Apr 2025, 10:28
Question's name:
CS
Question:
Publicati va rog caietul de sarcini desfasurat
Answer (15 Apr 2025, 11:37):
Bună ziua, a fost atașat și forma desfășurată
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK