1
Enquiry period
with 09.04.2025 13:42
to 22.04.2025 10:00
2
Bidding period
with 22.04.2025 10:00
to 25.04.2025 10:00
5 hours left
3
Auction
29.04.2025 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 2 200 725,40 MDL
Period of clarifications: 9 Apr 2025, 13:42 - 22 Apr 2025, 10:00
Submission of proposals: 22 Apr 2025, 10:00 - 25 Apr 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Achiziționarea endoprotezelor conform necesităților
IMSP Institutul de Medicină Urgentă pentru anul 2025 (repetat)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
9 Apr 2025, 13:42
Date modified
16 Apr 2025, 17:00
Achizitii.md ID
21398105
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
9.04.25 13:42
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
9.04.25 13:42
contract nou.docx
Bidding Documents
-
9.04.25 13:42
formularele.xlsx
Bidding Documents
-
16.04.25 17:00
anunt de participare_imu_16.04.signed.pdf anunt de participare_imu_16.04.signed.pdf
Bidding Documents
-
16.04.25 17:00
Date:
14 Apr 2025, 16:29
Question's name:
Insert tibial
Question:
Pentru a evita anularea unei alte proceduri din cauza unei erori în caietul de sarcini tehnic. Vă rugăm să excludeți din cerințele tehnice pentru insertul tibial NPS parametrii care se referă la insertul tibial PS și să îi înlocuiți cu cerințele corespunzătoare pentru insertul tibial NPS.
Answer (16 Apr 2025, 17:00):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, specificația tehnică a fost corectată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.