1
Enquiry period
with 07.04.2025 16:32
to 14.04.2025 08:00
2
Bidding period
with 14.04.2025 08:00
to 18.04.2025 08:00
3
Auction
with 22.04.2025 15:00
to 22.04.2025 15:41
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 782 913 MDL
Period of clarifications: 7 Apr 2025, 16:32 - 14 Apr 2025, 8:00
Submission of proposals: 14 Apr 2025, 8:00 - 18 Apr 2025, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Advertising

conform listei de lucrari

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3504, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str.V.Cupcea 4
Web site
---
The contact person
Full name
Valeria Danila
Contact phone
0(235)28873
Purchase data
Date created
7 Apr 2025, 16:32
Date modified
11 Apr 2025, 10:21
Achizitii.md ID
21395752
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
lista cu lucrari.pdf lista cu lucrari.pdf
Bidding Documents
-
7.04.25 16:32
deviz1.pdf deviz1.pdf
Bidding Documents
-
10.04.25 08:59
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.docx
Bidding Documents
-
11.04.25 10:21
Date:
8 Apr 2025, 12:59
Question's name:
CAIET SARCINI
Question:
BUNA ZIUA , INDICATI VA ROG GROSIMEA STRATULUI DE NISIP (P,1)
Answer (9 Apr 2025, 10:00):
Rugam respectuos, sa veniți la fata locului să evaluați de facto lucrările.
Date:
8 Apr 2025, 13:00
Question's name:
CAIET DE SARCINI
Question:
PRIVIND BORDURILE, ACESTEA NU SE MONTEAZA?
Answer (9 Apr 2025, 10:01):
Rugam respectuos sa veniți la fata locului să evaluați de facto lucrarile
Date:
9 Apr 2025, 15:38
Question's name:
Caiet sarcini clarificari
Question:
Buna ziua, concretizati referitor la borduri, fiind ca nu se gasesc in caietul de sarcini. Vizita nu este obilgatorie!
Answer (10 Apr 2025, 08:56):
buna ziua,de borduri nu este nevoie, anexez deviz local cu preturi ,analizati.
Date:
11 Apr 2025, 08:51
Question's name:
anunt de participare
Question:
Conform documentatiei standart : 98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante revizuiti p..17 a anuntului de participare
Answer (11 Apr 2025, 10:16):
buna ziua, dacă părțile agreează!AC nu dispune de cont cu aceasta destinatie pentru transfer, daca nu aveti posibilitatea sa va conformati necesitatilor AC, specificate in anuntul de participare.....vom accepta ca garatie de buna executie :2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
Date:
11 Apr 2025, 09:00
Question's name:
anunt de participare
Question:
revizuiti anuntului de participare privind garantia pentru oferta: p.4 sau p.17 Conform documentatiei standart p.56 si HG638/2020 Secțiunea a 4-a Garanția pentru ofertă. 126. Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii.
Answer (11 Apr 2025, 10:08):
buna ziua,este mentionat scrisoare de garantie bancara, in valoare de 1%.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.