1
Enquiry period
with 03.04.2025 15:59
to 08.04.2025 16:00
2
Bidding period
with 08.04.2025 16:00
to 12.04.2025 08:00
3
Auction
with 14.04.2025 14:00
to 14.04.2025 15:05
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 320 000 MDL
Period of clarifications: 3 Apr 2025, 15:59 - 8 Apr 2025, 16:00
Submission of proposals: 8 Apr 2025, 16:00 - 12 Apr 2025, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Advertising
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, Soseaua Bucovinei 1
Web site
---
The contact person
Full name
Anatolie Suhan
Contact phone
069286454
Purchase data
Date created
3 Apr 2025, 15:59
Date modified
4 Apr 2025, 21:19
Achizitii.md ID
21393245
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini.docx
Technical Specifications
-
3.04.25 15:59
Anunt de participare.docx
tenderNotice
-
3.04.25 15:59
Date:
4 Apr 2025, 21:19
Question's name:
Certificat de acreditare
Question:
Solicitam clarificari pe seama certificatului de acreditare. Ce se subintelege prin certificatul de acreditare?
Answer (5 Apr 2025, 13:04):
Prin certificat de acreditare se subînțelege orice document permisiv prin care organele abilitate de stat sau producătorul permite ofertantului să presteze servicii de deservire a dispozitivelor medicale indicate în caietul de sarcini.
Date:
7 Apr 2025, 20:33
Question's name:
Declarația conform Formularului aprobat prin ordinul Ministerului Finanțelor nr. 145 din
Question:
Va rugam sa indicati exact care declaratie sa fie completata, Nr. anexei
Answer (8 Apr 2025, 08:11):
Modelul -tip a declaratiei este publicată în Ordinul Ministerului Finanțelor nr.145 din 20.11.2020.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.