Select the type of procedure
Commercial procurement
21393042
1
Enquiry period
with
03.04.2025 14:46
to 16.04.2025 16:25
to 16.04.2025 16:25
2
Bidding period
with
16.04.2025 16:25
to 25.04.2025 14:25
to 25.04.2025 14:25
7 days left
3
Auction
29.04.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
1 287 916,80 MDL
Period of clarifications:
3 Apr 2025, 14:46 - 16 Apr 2025, 16:25
Submission of proposals:
16 Apr 2025, 16:25 - 25 Apr 2025, 14:25
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Proiectul "Reparația interioară a blocului de studii nr. 3 al IP Școala Profesională din Leova" vizează renovarea și modernizarea spațiilor de învățământ pentru a oferi condiții optime de studiu elevilor și personalului didactic. Acesta include lucrări de reparație a pereților, tavanelor, instalațiilor electrice și sanitare, precum și înlocuirea sau renovarea mobilierului didactic, pentru a îmbunătăți infrastructura educațională.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, str.Independentei 60
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Apr 2025, 14:46
Date modified
7 Apr 2025, 8:44
Achizitii.md ID
21393042
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparația interioară a Blocului de studii nr.3 al IP Școala Profesională din or.Leova
Budget: 1287916.8 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrari_blocul nr.3.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_blocul nr.3.signed.pdf
tenderNotice
-
3.04.25 14:46
Date:
7 Apr 2025, 08:44
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, Va rugam sa plasati caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim
Answer (7 Apr 2025, 09:08):
Dl Ion 079196394
Date:
7 Apr 2025, 08:44
Question's name:
Tavane
Question:
Buna ziua, Va rugam sa explicati la ce v-ati referit la pozitia cu tavanele: Tavane suspendate din panouri prefabricate din ipsos? Ce tip/model de material doriti?
Answer (7 Apr 2025, 09:08):
Dl Ion 079196394
Date:
7 Apr 2025, 08:45
Question's name:
Poz 6 si 16?
Question:
La pozitiile 6 si 16 - Pavaje pe interior? Probabil este o eroare fiind selectata incorect norma, Va rugam sa faceti clarificare totusi ce material doriti?
Answer (7 Apr 2025, 09:09):
Dl Ion 079196394
Date:
7 Apr 2025, 13:44
Question's name:
Formularul F
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați formularul F5 fără prețuri. Mulțumim pentru înțelegere
Answer (7 Apr 2025, 13:45):
Dl Ion 079196394
Date:
8 Apr 2025, 13:07
Question's name:
Dl.Ion
Question:
In conformitate cu legislatia in vigoare pentru a evita orice interpretari in componenta de resurse folosite de fiecare participant va rugam sa prezentati Forma desfasurata a caeitului de sarcini (F5) sau Forma 1 desfasurata.
Answer (8 Apr 2025, 13:37):
scrieți pe spleova@gmail.com
Date:
8 Apr 2025, 14:08
Question's name:
Transparenta
Question:
Va rugam sa respectati principiul transparentei si sa prezentati clarificarile pe platforma pentru a putea fi vizualizate de toti doritorii de a participa la procedura de achizitie.
Answer (10 Apr 2025, 09:27):
Aveți posibilitatea să vă deplasați la obiect?
Date:
9 Apr 2025, 11:57
Question's name:
Forma desfasurata a caeitului de sarcini
Question:
Nu putem noi sa scriem fiecare agent in parte .trebuie sa fie publicat ca in caz de grseli sau neintelegere cum putem noi demonstra ca am telefonat si am vorbit cu X si asa nea explicat ? Trebuie sa fie transparent si tot bulicat Va rugam frumos ! Vi greu sa solicitati de la Domnul X caietul de sarcine desfasurat si sal publicati!
Answer (10 Apr 2025, 09:28):
Bine, am să transmit
Date:
9 Apr 2025, 13:36
Question's name:
Forma desfasurata a caeitului de sarcini
Question:
Publicarea de catre autoritatea contractanta a caietului de sarcini si anume forma desfasurata este obligatorie, Va rugam sa respectati legislatie.
Answer (10 Apr 2025, 09:29):
Bine, am să transmit, da dacă aveți posibilitatea veniți la obiect
Date:
10 Apr 2025, 10:46
Question's name:
Raspuns la clarificari
Question:
Va rugam sa plasati pe platforma raspuns la toate clarificarile solicitate.
Answer (11 Apr 2025, 11:01):
Am transmis domnului, dar a zis că nu cunoaște ce documentație trebuie să mai fie. Expediați vre-un model pe email spleova@gmail.com și încercăm să rezolvăm întrebarea
Date:
14 Apr 2025, 10:01
Question's name:
Transparenta
Question:
Anultați procedura de achiziție, luați un devizier atestat pentru a formula corect caietul de sarcini, republicați procedura de achiziție cu toate actele necesare pentru a forma o ofertă corectă și clară, de altfel probabilitatea de contestare și extinderea termenului de începere a lucrărilor va fi mare.
Answer (14 Apr 2025, 16:25):
În caietul de sarcini sunt descrise toate lucrările
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK