Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
02.04.2025 09:56
to 05.04.2025 10:44
to 05.04.2025 10:44
2
Bidding period
with
05.04.2025 10:44
to 09.04.2025 13:44
to 09.04.2025 13:44
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
298 000 MDL
Period of clarifications:
2 Apr 2025, 9:56 - 5 Apr 2025, 10:44
Submission of proposals:
5 Apr 2025, 10:44 - 9 Apr 2025, 13:44
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii grafic design în cadrul Congresului Mondial OIV/RM/2025
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Apr 2025, 9:56
Date modified
3 Apr 2025, 11:56
Achizitii.md ID
21391270
MTender ID
CPV
79800000-2 - Servicii tipografice şi servicii conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii grafic design în cadrul Congresului Mondial OIV/RM/2025
Budget: 298000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
cerere de participare.docx
Bidding Documents
- se completeaza si se semneaza electronic
2.04.25 09:56
anunt de participare grafic design.pdf
anunt de participare grafic design.pdf
Bidding Documents
-descrierea achizitie
2.04.25 09:56
stecificatie de pret-tehnica.doc
Bidding Documents
-se completeaza si se semneaza electronic
2.04.25 09:56
Servicii grafic design în cadrul Congresului Mondial OIV/RM/2025
Date:
3 Apr 2025, 11:56
Question's name:
Management relatii media si pregatire speakeri
Question:
Venim cu solicitarea de a ne oferi următoarele precizări care ne vor ajuta să elaborăm oferta de preț:
1. La punctul 4. Managementul participării la emisiuni radio/TV se menționează: Pregătirea și instruirea reprezentanților: Training pentru vorbitori (ex. director ONVV, oficiali) privind discursul, tonul, gestionarea întrebărilor dificile.
Se solicită sesiuni de dicție sau doar discurs public în contextul vizibilității media și participării la emisiuni?
2. La punctul 4.Managementul participării la emisiuni radio/TV se menționează: Minimum 2 sesiuni de training pentru purtătorii de cuvânt.
Tematica trainingului trebuie sa fie legată de dicție și/sau discurs public în contextul participării la emisiuni? Sau legată de gestionarea relațiilor cu mass-media?
Answer (4 Apr 2025, 10:44):
Prin prezenta, venim cu următoarele clarificări la întrebările formulate mai sus după cum urmează:
R. 1. Nu se solicită sesiuni de dicție. Se prezumă servicii de asistență în selectarea platformelor relevante evenimentului, formarea fișelor tehnice, brief-urilor și instrucțiunilor scurte în contextul vizibilității media și participării la emisiuni.
R. 2. Se solicită instrucțiuni scurte în gestionarea relațiilor cu mass-media.
Se menționează clarificările prezentate mai sus vor constitui parte integrală a cerințelor tehnice inițiale.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK