Select the type of procedure
Commercial procurement
21386096
1
Enquiry period
with
25.03.2025 10:57
to 04.04.2025 10:00
to 04.04.2025 10:00
8 days left
2
Bidding period
with
04.04.2025 10:00
to 15.04.2025 10:00
to 15.04.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
63 755 MDL
Period of clarifications:
25 Mar 2025, 10:57 - 4 Apr 2025, 10:00
Submission of proposals:
4 Apr 2025, 10:00 - 15 Apr 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical (de autoclavare, de termodezinfecţie, maşină de spălat instrumente, de împachetare, electrocardiograf) existente la IMSP AMT Centru.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Mar 2025, 10:57
Date modified
25 Mar 2025, 10:57
Achizitii.md ID
21386096
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul 1-Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical (de termodezinfecţie, maşină de spălat instrumente) (la necesitate).
Budget: 9120.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lotul 2- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical de autoclavare (la necesitate).
Budget: 17625.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lotul 3- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical (de termodezinfecţie, maşină de spălat instrumente) (la necesitate).
Budget: 3150.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lotul 4- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical(la necesitate).
Budget: 2700.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK