1
Enquiry period
with 24.03.2025 14:39
to 27.03.2025 14:00
2
Bidding period
with 27.03.2025 14:00
to 03.04.2025 15:00
6 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 270 000 MDL
Period of clarifications: 24 Mar 2025, 14:39 - 27 Mar 2025, 14:00
Submission of proposals: 27 Mar 2025, 14:00 - 3 Apr 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Servicii de mentenanţă corectivă, preventivă și adaptivă a platformei cu privire la evidența 1C

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl. Korolenko nr.2 bl.1
Web site
---
The contact person
Full name
Crina Muntean
Contact phone
068620880
Purchase data
Date created
24 Mar 2025, 14:30
Date modified
25 Mar 2025, 15:10
Achizitii.md ID
21385679
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202503241437_Caiet de Sarcini 1C.semnat.pdf
Bidding Documents
-
24.03.25 14:39
202503241437_Formulare 1C.docx
Bidding Documents
-
24.03.25 14:39
202503241437_duae_ro_0 1C.doc
Bidding Documents
-
24.03.25 14:39
202503241437_Anunt de participare 1C.semnat.pdf
Bidding Documents
-
24.03.25 14:39
202503241437_Caiet de Sarcini 1C.docx
Bidding Documents
-
24.03.25 14:39
Date:
25 Mar 2025, 15:10
Question's name:
Configuratia 1C
Question:
Buna ziua: 1) va rog sa specificati de tip de aplicatie 1c folositi evidenta contabila sau manageriala ? 2) in caz ca este pentru evidenta contabila, ce plan de conturi folositi ( bugetar sau general) ? 3) ce companie a dezvoltat softul pana acum ?
Answer (26 Mar 2025, 12:29):
Bună ziua, În urma solicitării de clarificări, vă transmitem următoarele informații: 1. În cadrul sistemului informatic se utilizează atât evidența contabilă, cât și evidența managerială, prin intermediul a trei module separate: Import/Export, Laborator și Modulul de Management al Dispozitivelor Medicale. Lucrările de dezvoltare necesare exacte ale acestora și pot varia pot fi consultate în Caietul de sarcini, Tabelul 2.4 – Cerințe privind serviciile de dezvoltare pentru 1C. 2. Pentru evidența contabilă se utilizează planul de conturi bugetar, conform reglementărilor aplicabile instituțiilor publice. 3. Precizăm că această clarificare nu are legătură cu serviciile de programare și consultanță software solicitate în cadrul procedurii de achiziție în curs. Totodată, pentru informații suplimentare privind monitorizarea contractelor, vă rugăm să consultați site-ul oficial al Agenției Medicamentului și Dispozitivelor Medicale, secțiunea Transparența → Alte informații → Achiziții publice → Raportul privind monitorizarea contractelor pentru anul 2024. Subliniem că, potrivit raportului menționat, serviciile executate până în prezent au vizat exclusiv modulul „Contabilitate”, iar pentru celelalte module nu au fost desfășurate lucrări de la momentul implementării acestora.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.