Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
21.03.2025 13:06
to 01.04.2025 10:00
to 01.04.2025 10:00
2 days left
2
Bidding period
with
01.04.2025 10:00
to 11.04.2025 10:00
to 11.04.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 000 000 MDL
Period of clarifications:
21 Mar 2025, 13:06 - 1 Apr 2025, 10:00
Submission of proposals:
1 Apr 2025, 10:00 - 11 Apr 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație a sediului ÎMSL Buiucani
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Mar 2025, 13:06
Date modified
28 Mar 2025, 14:27
Achizitii.md ID
21384754
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
24 Mar 2025, 19:29
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Publicati va rog formularul desfasurat
Answer (25 Mar 2025, 11:55):
Formularul de deviz nr. 1 il gasiti in documentatia de atribuire!
Date:
25 Mar 2025, 14:55
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Insusi formularul devizului desfasurat nu este, cu cantitatine si normele materialelor, resursele. va rugam sal publicati
Answer (26 Mar 2025, 08:35):
Buna ziua, devizul desfasurat este anexat la documentele procedurii, verificati.
Date:
25 Mar 2025, 14:57
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Answer (26 Mar 2025, 08:36):
Buna ziua, devizul desfasurat este anexat la documentele procedurii, verificati.
Date:
27 Mar 2025, 20:41
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
p.6 CF05A Tencuieli cu mortar ciment de 3 cm care norme la materiale le vom folosi : mortar ciment,mortar var sau nisip,ciment,var ?
p.52 Cablu din cupru sau aluminiu cu rezistenta marita la flacari 3X4 mm - din cupru sau din aluminiu?
p.57. Montarea intrerupatoarelor bipolare 10-25 A. De ce putere este intrerupatorul ?
Answer (28 Mar 2025, 10:28):
Buna ziua,
Poz. 6. Faceti cunosțință cu descrierea poziției, unde este stipulat mortar de ciment-var M 100-T.
Poz. 52 . Cablu din cupru.
Poz.57. Inrerupator bipolar de 25A
Date:
28 Mar 2025, 12:12
Question's name:
Caiet e sarcini
Question:
In caietul de sarcini desfasurat lipsesc pozitiile 25, 26, 27, 28. Rugam sa verificati si sa reincarcati din nou!
Answer (28 Mar 2025, 14:28):
va rog verificati, documentul a fost reincarcat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK