1
Enquiry period
with 18.03.2025 17:10
to 20.03.2025 15:00
2
Bidding period
with 20.03.2025 15:00
to 24.03.2025 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 299 990 MDL
Period of clarifications: 18 Mar 2025, 17:10 - 20 Mar 2025, 15:00
Submission of proposals: 20 Mar 2025, 15:00 - 24 Mar 2025, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Detergenti și consumabile conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2025.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Full name
Curea Cristina
Contact phone
078913550
Purchase data
Date created
18 Mar 2025, 17:10
Date modified
19 Mar 2025, 12:11
Achizitii.md ID
21382557
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.docx
Bidding Documents
-
18.03.25 17:10
anunt detergenti.docx
Bidding Documents
-
18.03.25 17:10
caiet de sarcini detergenti .docx
Bidding Documents
-
18.03.25 17:10
anunt detergent.pdf anunt detergent.pdf
Bidding Documents
-
18.03.25 17:10
Date:
19 Mar 2025, 12:11
Question's name:
lot
Question:
Caietul de sarcini include categorii de produse foarte diferite într-un singur lot – produse de hârtie, produse chimice pentru curățenie, inventar pentru curățenie . Această metodă de organizare: o Restricționează accesul operatorilor economici specializați pe anumite categorii de produse. o Favorizează doar furnizorii care pot oferi întreaga gamă de produse, limitând astfel concurența. o Furnizorii care nu sunt specializați în toate produsele vor trebui să achiziționeze anumite articole de la terți, aplicând adaosuri comerciale suplimentare. o În cazul unei oferte generale, anumite produse pot avea prețuri supraevaluate față de situația în care s-ar licita separat. Pentru a asigura o participare corectă și eficientă la licitație, solicităm reorganizarea achiziției în mai multe loturi, astfel încât fiecare lot să corespundă unei categorii distincte de produse, cum ar fi: o Lot 1: Produse de hârtie (hârtie igienică, prosoape de hârtie, șervețele). o Lot 2: Produse chimice de curățenie (detergenți, soluții dezinfectante, odorizante). o Lot 3: Inventar pentru curățenie (găleți, mopuri, mături, perii etc.).
Answer (19 Mar 2025, 12:51):
Bună ziua grupul de lucru a decis de a fi totul într-un singur lot, pentru a se asigura toate pozițiile. Referitor la lotul de inventarpentru curățenie nu avem nici om poziție.
Date:
19 Mar 2025, 13:52
Question's name:
lot
Question:
Lavete
Answer (19 Mar 2025, 14:12):
Grupul de lucru a decis de a fi inclus într-un singur lot, pentru a se asigura toate pozițiile, au fost situații când nu au fost acoperite toate pozițiile din cauza unui preț mai puțin avantajos.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.