Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
18.03.2025 15:36
to 19.03.2025 16:20
to 19.03.2025 16:20
2
Bidding period
with
19.03.2025 16:20
to 24.03.2025 15:20
to 24.03.2025 15:20
3
Auction
with
25.03.2025 14:00
to 25.03.2025 14:28
to 25.03.2025 14:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
145 000 MDL
Period of clarifications:
18 Mar 2025, 15:36 - 19 Mar 2025, 16:20
Submission of proposals:
19 Mar 2025, 16:20 - 24 Mar 2025, 15:20
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Mobilier în asortiment
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Marii Adunari Nationale piata nr.1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Mar 2025, 15:19
Date modified
25 Mar 2025, 16:52
Achizitii.md ID
21382412
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
19 Mar 2025, 14:12
Question's name:
cerinte
Question:
Stimată autoritate contractanta,
Operatorul economic va prezenta doar anexele solicitate?
Answer (19 Mar 2025, 15:23):
Buna ziua, Stimate operator economic, vă rugăm să respectați solicitările indicate în documentația de atribuire. În cazul în care se specifică prezentarea informației sub forma unor anumite anexe, acestea trebuie să fie furnizate conform cerințelor.
Date:
19 Mar 2025, 14:40
Question's name:
specificatii tehnice
Question:
Va rugăm sa modificati specificatiile tehnice conform cadrului normativ „Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret.”
De asemenea, vă rugăm să solicitați certificate de conformitate a mobilierului
Answer (19 Mar 2025, 15:19):
Buna ziua! Vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției, totodată ținem să menționăm că: Conform art. 37 alin. (5) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, specificațiile tehnice nu trebuie să facă trimitere la o anumită marcă, un anumit producător sau o anumită origine, cu excepția cazurilor în care nu există o altă modalitate suficient de precisă și inteligibilă de a descrie obiectul achiziției. În astfel de situații, utilizarea unor exemple de produse de referință este permisă, cu condiția includerii expresiei „sau echivalent”, ceea ce s-a realizat în documentația de atribuire. Prin menționarea unui produs de referință și a expresiei „echivalent”, nu se impune obligativitatea ofertării unui anumit brand, ci permite operatorilor economici să propună produse alternative care respectă aceleași criterii de performanță, funcționalitate și calitate
Date:
19 Mar 2025, 14:53
Question's name:
termenul de executare
Question:
Buna ziua. Va rog sa specificati termeni de executare a contractului
Answer (19 Mar 2025, 15:15):
Buna ziua, conform pct 14 din anuntul de participare: Condiţii speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicaţi după caz) Produs în coditii de fabrica, de calitate impecabila. Confecționarea, asamblarea ( la necesitate) și instalarea mobilei de către vînzător în decurs de 30 zile de la semnarea contractului.
Date:
19 Mar 2025, 15:17
Question's name:
Lotul 2
Question:
Stimata autoritate contractantă,
Revizuiți Lotul 2 fiind un lot unic limitati participarea mai multor agenți economici la tenderul dat, deoarece sunt agenti economici care nu au toate bunurile solicitate de dvs. si este o discriminare.
Answer (19 Mar 2025, 16:18):
Menționăm că această decizie nu a fost luată cu intenția de a limita accesul participanților la tender, ci cu scopul de a respecta criteriile funcționale și estetice esențiale pentru proiect. Mulțumim pentru înțelegere și colaborare.”
Date:
19 Mar 2025, 15:41
Question's name:
cerinte
Question:
Stimata autoritate contractantă, dar cum rămîne cu obligația de a utiliza formularele din Anexele Documentaţiei standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri, servicii (OMF nr. 115/2021) ??? AC are dreptul de a le simplifica în funcție de cerințele achiziţiei. Dar nu de a inventa altele noi.
Answer (19 Mar 2025, 16:18):
Bună ziua, vă mulțumim pentru clarificare. Dorim să menționăm că lotul 2 a fost conceput ca un lot unic datorită specificului și necesităților biroului pentru care este destinat. Menționăm că această decizie nu a fost luată cu intenția de a limita accesul participanților la tender, ci cu scopul de a respecta criteriile funcționale și estetice esențiale pentru proiect. Mulțumim pentru înțelegere.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK