Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
14.03.2025 16:16
to 17.03.2025 13:00
to 17.03.2025 13:00
2
Bidding period
with
17.03.2025 13:00
to 21.03.2025 13:00
to 21.03.2025 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
239 000 MDL
Period of clarifications:
14 Mar 2025, 16:16 - 17 Mar 2025, 13:00
Submission of proposals:
17 Mar 2025, 13:00 - 21 Mar 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Tehnică de calcul
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Mar 2025, 16:16
Date modified
14 Mar 2025, 17:01
Achizitii.md ID
21380575
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
14 Mar 2025, 17:01
Question's name:
Clarificare privind structura loturilor în cadrul achiziției publice
Question:
În conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, principiile concurenței loiale și accesului nediscriminatoriu al operatorilor economici la procedura de achiziție, dorim să solicităm o clarificare referitoare la structura loturilor definite în cadrul procedurii. Observăm că mai multe categorii de produse din domeniul tehnicii de calcul sunt incluse într-un singur lot. Considerăm că această abordare ar putea limita participarea operatorilor economici specializați doar pe anumite tipuri de produse, reducând astfel concurența și eficiența economică a achiziției. În acest sens, vă rugăm să ne comunicați dacă există posibilitatea divizării produselor în loturi separate, astfel încât să fie facilitată participarea unui număr mai mare de operatori economici și să se asigure o competiție echitabilă.Solicităm dispersarea imprimantelor și calculatoarelor în loturi separate.
Answer (17 Mar 2025, 12:46):
Bună ziua.
Grupul de lucru a decis nedivizarea procedurii de achiziții în diferite loturi din motiv că numărul de imprimante este mic și valoarea acestora nu este mare, respectiv puțin atractivă pentru operatorii economici. Astfel, în contextul excluderii riscului de a nu fi depuse oferte pentru un lot separat de imprimante și în consecință neacoperită necesitatea autorității contractante sa fost decis ca să fie stabilit un singur lot.
Totodată, avînd în vedere procedura de achiziții este tehnică de calcul și luând în considerare că pe piața Republicii Moldova există un număr considerabil de operatorii economici care își desfășoară activitatea în acest domeniu, considerăm că acest fapt nu va fi un impediment pentru operatorii de a propune oferte care să includă ambele tipuri de dispozitive.
Prin urmare, în vederea respectării principiului minimizării riscurilor autorității contractante, procedura de achiziții nu va fi divizată în loturi.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK