1
Enquiry period
with 13.03.2025 08:33
to 24.03.2025 10:00
2
Bidding period
with 24.03.2025 10:00
to 04.04.2025 10:30
4 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 2 124 941,30 MDL
Period of clarifications: 13 Mar 2025, 8:33 - 24 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals: 24 Mar 2025, 10:00 - 4 Apr 2025, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Lucrări de reparație a blocurilor sanitare din cadrul IMSP „Spitalul Clinic Bălti” din mun. Bălți, str. Decebal 101, pentru anul 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Full name
Țaulean Igor
Contact phone
+373/0231/58-708
Purchase data
Date created
13 Mar 2025, 8:33
Date modified
17 Mar 2025, 19:43
Achizitii.md ID
21379042
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Declarație - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.doc
Bidding Documents
- Declarație - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.doc
13.03.25 08:33
DUAE - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.signed.pdf DUAE - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.signed.pdf
Bidding Documents
- DUAE - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.pdf
13.03.25 08:33
DUAE - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.doc
Bidding Documents
- DUAE - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.doc
13.03.25 08:33
Caiet de sarcini - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.signed.pdf Caiet de sarcini - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.signed.pdf
Technical Specifications
- Caiet de sarcini - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.pdf
13.03.25 08:33
Documentația standard - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.docx
Bidding Documents
- Documentația standard - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.docx
13.03.25 08:33
Caiet de sarcini - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.doc
Technical Specifications
- Caiet de sarcini - reparația blocurilor sanitare sc bălți a. 2025.doc
13.03.25 08:33
Model usa din inox.signed.pdf Model usa din inox.signed.pdf
Illustration
- Model usa din inox.pdf
13.03.25 21:47
Mmodel lavuare quartz.signed.pdf Mmodel lavuare quartz.signed.pdf
Illustration
- Mmodel lavuare quartz.pdf
13.03.25 21:47
Model lavuar cu persoane cu dizabilitati.signed.pdf Model lavuar cu persoane cu dizabilitati.signed.pdf
Illustration
- Model lavuar cu persoane cu dizabilitati.pdf
13.03.25 21:47
Date:
17 Mar 2025, 19:43
Question's name:
Clarificare
Question:
Rugăm explicație în privința disponibilitatea de personal angajat, prin ce lege aveti dreptul de a cere de la operatorii economici datele cu caracter personal IPC21 a angajaților și de ce nu cereți anexa nr.15 personalul de specialitate?
Answer (18 Mar 2025, 10:01):
Bună ziua. Ca răspuns la întrebarea formulată de Dvs, comunicăm că, Declarația IPC 21 privind reținerea impozitelor pe venit, conține date veridice cu referire la personalul angajat în cadrul instituției, și care nu pot fi modificate de către participant și conțin date confidențiale. În cazul în care Dvs considerați că, grupul de lucru pentru achiziții publice a IMSP SC Bălți poate divulga datele incluse în Declarația respectivă (ce este exclus totalmente), comunicăm că, se acceptă radierea datelor personale ale lucrătorilor (IDNP, CPAS, samd), fie prin ștergere sau aplicarea markerului peste date, după posibilități. Important este să fie deslușite datele cu personalul ce activează, dar nu datele sale personale. Mulțumim pentru întrebare. Succes.
Lucrări de reparație a blocurilor sanitare din cadrul IMSP „Spitalul Clinic Bălți” din mun. Bălti, str. Decebal 101
Date:
20 Mar 2025, 09:55
Question's name:
Programare vizita santier .
Question:
Numărul de telefon indicat la punctul 28 din anunțul de participare, destinat programării vizitei de șantier, este incorect și indisponibil. Vă solicităm să remediați de urgență această situație, astfel încât operatorii economici interesați să nu fie împiedicați să participe la procedura de achiziție publică. În plus, având în vedere această deficiență, există suspiciuni rezonabile cu privire la o posibilă favorizare a unor participanți sau la o încercare de trucare a licitației. Solicităm măsuri imediate pentru asigurarea transparenței și respectarea principiilor concurenței loiale în cadrul procedurii de atribuire.
Answer (20 Mar 2025, 17:48):
Ca răspuns la clarificarea Dvs că, numărul indicat la pct. 28 din anunțul de participare este număr corporativ, care la ora actuală din motive tehnice a fost suspendată activitatea de operatorul de rețea. Suplementar vă informăm că, la punctul 4 din anunțul de participare sunt indicate date de contact a persoanei responsabile - telefonul staționar cât și mobil, care sunt active.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.