Select the type of procedure
Commercial procurement
21379036
1
Enquiry period
with
13.03.2025 08:00
to 28.03.2025 09:00
to 28.03.2025 09:00
2
Bidding period
with
28.03.2025 09:00
to 11.04.2025 09:00
to 11.04.2025 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
20 833 333 MDL
Period of clarifications:
13 Mar 2025, 8:00 - 28 Mar 2025, 9:00
Submission of proposals:
28 Mar 2025, 9:00 - 11 Apr 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație și întreținere a străzilor și acceselor din municipiul Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Mar 2025, 8:00
Date modified
21 Mar 2025, 10:56
Achizitii.md ID
21379036
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație și întreținere a străzilor și acceselor din municipiul Chișinău
Budget: 20833333.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț participare reparație accese 2025.semnat.pdf
anunț participare reparație accese 2025.semnat.pdf
Documents history
-
anunț participare reparație accese 2025.semnat.pdf
anunț participare reparație accese 2025.semnat.pdf
ID: d5d1818e-bdfa-415d-b2d3-a780cdca3c08
Bidding Documents
-
anunț participare reparație accese 2025.semnat.pdf
anunț participare reparație accese 2025.semnat.pdf
ID: d5d1818e-bdfa-415d-b2d3-a780cdca3c08
Bidding Documents
Bidding Documents
-
13.03.25 08:58
Lucrări de reparație și întreținere a străzilor și acceselor din municipiul Chișinău
Date:
20 Mar 2025, 13:20
Question's name:
Lista cu cantitati de lucrari
Question:
Bună ziua, vă rugăm respectuos să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Answer (21 Mar 2025, 10:57):
Bună ziua
Formular nr.1 a fost încărcat în documentația standartă anexa 23
Date:
25 Mar 2025, 14:18
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
incarcati va rog caietul de sarcini formular desfasurat, acesta lipseste pe platforma
Answer (25 Mar 2025, 14:50):
BUNĂ ZIUA
Studiați Documentația Standard pag.60-64
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK