Public procurement
21377806
Studierea limbii engleze
1
Enquiry period
with 11.03.2025 13:42
to 17.03.2025 10:00
to 17.03.2025 10:00
2
Bidding period
with 17.03.2025 10:00
to 24.03.2025 10:00
to 24.03.2025 10:00
3
Auction
with 25.03.2025 14:00
to 25.03.2025 14:09
to 25.03.2025 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
191 525,50 MDL
Period of clarifications:
11 Mar 2025, 13:42 - 17 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals:
17 Mar 2025, 10:00 - 24 Mar 2025, 10:00
Auction start date:
25 Mar 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor, stabilit în Cadrul European comun de referinţă pentru limbi.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un participant.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
25 participanți.
6.4 Cerințe minime pentru realizarea programelor de instruire
6.4.1 Activitățile de instruire vor fi desfășurate cu prezența fizică a participanților în cadrul centrelor de instruire sau oficiilor prestatorilor situate în sectorul Centru, mun. Chișinău.
6.4.2 Orarul de desfășurare a instruirilor:
• În intervalul orar 17:00 – 21:00, de 2-3 ori pe săptămână.
6.4.3 Prestatorul va elabora și furniza participanților materialele de suport necesare pentru instruire.
6.4.4 Evaluarea inițială a participanților prin testarea cunoștințelor și abilităților deținute înainte de începerea activităților de instruire.
6.4.5 Testarea progresului participanților prin evaluarea cunoștințelor și abilităților acumulate pe parcursul instruirii, cu comparație față de nivelul inițial.
6.4.6 Elaborarea unui raport de evaluare a activității de instruire, care va include:
• Evidența prezenței participanților la activitățile de instruire;
• Rezultatele testării inițiale a cunoștințelor și abilităților participanților;
• Rezultatele testării finale, evidențiind progresul înregistrat în raport cu nivelul inițial.
6.4.7 Eliberarea certificatelor de competență lingvistică în limba engleză, recunoscute de Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova, corespunzător nivelului stabilit în Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi.
7. Modalitatea de achitare
Achitarea serviciilor se va efectua per participant.
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor, stabilit în Cadrul European comun de referinţă pentru limbi.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un participant.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
25 participanți.
6.4 Cerințe minime pentru realizarea programelor de instruire
6.4.1 Activitățile de instruire vor fi desfășurate cu prezența fizică a participanților în cadrul centrelor de instruire sau oficiilor prestatorilor situate în sectorul Centru, mun. Chișinău.
6.4.2 Orarul de desfășurare a instruirilor:
• În intervalul orar 17:00 – 21:00, de 2-3 ori pe săptămână.
6.4.3 Prestatorul va elabora și furniza participanților materialele de suport necesare pentru instruire.
6.4.4 Evaluarea inițială a participanților prin testarea cunoștințelor și abilităților deținute înainte de începerea activităților de instruire.
6.4.5 Testarea progresului participanților prin evaluarea cunoștințelor și abilităților acumulate pe parcursul instruirii, cu comparație față de nivelul inițial.
6.4.6 Elaborarea unui raport de evaluare a activității de instruire, care va include:
• Evidența prezenței participanților la activitățile de instruire;
• Rezultatele testării inițiale a cunoștințelor și abilităților participanților;
• Rezultatele testării finale, evidențiind progresul înregistrat în raport cu nivelul inițial.
6.4.7 Eliberarea certificatelor de competență lingvistică în limba engleză, recunoscute de Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova, corespunzător nivelului stabilit în Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi.
7. Modalitatea de achitare
Achitarea serviciilor se va efectua per participant.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
12 Mar 2025, 15:22
Estimated value (without VAT)
191 525,50 MDL
The minimum downward of the price
1 900 MDL
Achizitii.md ID
21377806
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform informațiilor prezentate în documențația de atribuire
Contract period
27 Mar 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de predare a limbii engleze în sectorul Centru municipiul Chișinău, pe parcursul anului 2025 CNAS
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 25.0
Unit of measurement: Om
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 limba Engleza chișinău 2025
Technical Specifications
Documentația Standard word
11.03.25 13:42
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 limba Engleza chișinău 2025.semnat (1)
Technical Specifications
Documentația Standard semnat
11.03.25 13:42
Anunț de participare instruire Engl munici 2025.semnat (1)
Technical Specifications
Anunț de participare
11.03.25 13:42
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
AO ACTR-ACCELS
Normalized price:
145 000 MDL
Status:
Cancelled
Întru vizualizarea următoarei oferte
03.04.25 10:54
Reason: Întru vizualizarea următoarei oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.03.25 13:02
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.03.25 13:02
Opening date:
25.03.25 14:10
duae instruirea personalului 2025.semnat.pdf
duae instruirea personalului 2025.semnat.pdf
ID: 4196b85e-c48f-4177-a145-ca488986a9ea
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.03.25 13:02
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.03.25 13:02
Opening date:
25.03.25 14:10
extras din registrul de stat al persoanelor juridice-2 (1).semnat.pdf
extras din registrul de stat al persoanelor juridice-2 (1).semnat.pdf
ID: 8d4cab51-33fd-4547-bfa4-90b8b113cc62
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.03.25 13:02
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.03.25 13:02
Opening date:
25.03.25 14:10
teachers experience.semnat.pdf
teachers experience.semnat.pdf
ID: e7e96778-54ff-4526-83ec-50e35411131f
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.03.25 13:02
Opening date:
25.03.25 14:10
restante fata de bugetul de stat.pdf
restante fata de bugetul de stat.pdf
ID: ff2709d5-ad2c-4e9e-a197-3ca7c988cb9b
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
17.03.25 13:02
Opening date:
25.03.25 14:10
2
Participant(s) name(s):
SC "QUO VADIS" SRL
Normalized price:
191 525,50 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
07.04.25 16:12
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
scrisquovadis(1)semnat.pdf
ID: 12328505-3bd6-4035-b7b6-f399b8f79a96
Award Notification
7.04.25 16:12
scrisaoactr-accels(1)semnat.pdf
ID: 465a3c05-37b5-4a07-948c-f5f946937c6a
Award Notification
7.04.25 16:12
deciziadeatribuire11,2coplenglmunchişinău2025semnatsemnatsemnatsignedsemnatsignedsigned.pdf
ID: 60737949-b148-4cef-a5a1-bc3752275c14
Award Notification
7.04.25 16:12
Documents provided with the proposal
declaratie valabilitate.semnat.pdf
declaratie valabilitate.semnat.pdf
ID: 1944342f-20b1-4da0-8141-42b28eb1b8ea
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:26
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:58
Opening date:
25.03.25 14:10
cv+doploma palienco.semnat.pdf
cv+doploma palienco.semnat.pdf
ID: 45ce1a7e-5971-4053-bdc1-8203fde3417c
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:58
Opening date:
25.03.25 14:10
acreditare minister educatie.semnat.pdf
acreditare minister educatie.semnat.pdf
ID: 6d0e9394-3743-4b1e-a926-a56468e05c8f
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:29
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:59
Opening date:
25.03.25 14:10
cerere_participare.semnat.pdf
cerere_participare.semnat.pdf
ID: 905c4c2a-03bc-4971-bd47-24e70018eebb
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:22
Opening date:
25.03.25 14:10
specificatii tehnice (1).semnat.pdf
specificatii tehnice (1).semnat.pdf
ID: 994b6113-7076-415c-9a2d-efa975f7390d
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:27
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:57
Opening date:
25.03.25 14:10
decl personal an 14.semnat.pdf
decl personal an 14.semnat.pdf
ID: b2bc86e2-5ab9-4796-a673-ca5249f8df46
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:57
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:32
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:27
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:39
Opening date:
25.03.25 14:10
cojocari cv+diploma.semnat.pdf
cojocari cv+diploma.semnat.pdf
ID: df78b0b6-4e9d-48f1-9552-0056f996a8f4
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:58
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:27
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:59
Opening date:
25.03.25 14:10
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
18.03.25 14:58
Opening date:
25.03.25 14:10
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK