Public procurement
21377004
Sfeclă roşie
1
Enquiry period
with 10.03.2025 14:27
to 20.03.2025 15:00
to 20.03.2025 15:00
2
Bidding period
with 20.03.2025 15:00
to 25.03.2025 16:00
to 25.03.2025 16:00
3
Auction
26.03.2025 13:55
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
84 000 MDL
Period of clarifications:
10 Mar 2025, 14:27 - 20 Mar 2025, 15:00
Submission of proposals:
20 Mar 2025, 15:00 - 25 Mar 2025, 16:00
Auction start date:
26 Mar 2025, 13:55
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.724/2024, HG nr.115/2013, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 și HG nr.929/2009.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg. (etichetată în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada aprilie – septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg. (etichetată în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada aprilie – septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Mar 2025, 14:16
Date modified
10 Mar 2025, 14:27
Estimated value (without VAT)
84 000 MDL
The minimum downward of the price
336 MDL
Achizitii.md ID
21377004
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
10 Apr 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
10.03.25 14:27
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
10.03.25 14:27
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Sija-Prim SRL
Normalized price:
79 680 MDL
Status:
Winner
La lotul „Sfeclă roşie”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, reieșind din faptul că prețul propus este economic avantajos, dar și necesitatea stringentă de asigurare a unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu produse alimentare
03.04.25 10:18
Reason: La lotul „Sfeclă roşie”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, reieșind din faptul că prețul propus este economic avantajos, dar și necesitatea stringentă de asigurare a unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu produse alimentare
Qualification documents
Winning Bid
3.04.25 10:18
clarificari sija prim 27.03.2025.signed.pdf
clarificari sija prim 27.03.2025.signed.pdf
ID: 08503fce-17b7-4b8c-be0d-2f9fb19d94d6
Complaints and review decisions
3.04.25 10:18
Winning Bid
3.04.25 10:18
Winning Bid
3.04.25 10:18
Winning Bid
3.04.25 10:18
certificate de calitate.semnat.pdf
certificate de calitate.semnat.pdf
ID: 37d8aca9-a4a0-46ca-bfc6-4964a0b2bab8
Winning Bid
3.04.25 10:18
certificat privind lipsa restantelor - 1141438 (1).semnat.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 1141438 (1).semnat.pdf
ID: 54e7d7ac-1cc9-4bc8-80d2-42f4977ea07a
Winning Bid
3.04.25 10:18
Winning Bid
3.04.25 10:18
decizia legume 44-25 din 02.04.2025.pdf
decizia legume 44-25 din 02.04.2025.pdf
ID: ec6307f8-2287-4d3f-92f6-d9d6b7d9fcc4
Evaluation Reports
3.04.25 10:18
Winning Bid
3.04.25 10:18
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
ID: fe95a8c8-48ee-411f-b6cb-da4b59608ce4
Winning Bid
3.04.25 10:18
Documents provided with the proposal
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 09:03
Opening date:
27.03.25 13:25
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 09:03
Opening date:
27.03.25 13:25
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 08:59
Opening date:
27.03.25 13:25
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 09:04
Opening date:
27.03.25 13:25
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 09:02
Opening date:
27.03.25 13:25
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
25.03.25 09:11
Opening date:
27.03.25 13:37
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK