1
Enquiry period
with 10.03.2025 12:42
to 20.03.2025 10:00
2
Bidding period
with 20.03.2025 10:00
to 26.03.2025 10:30
3
Auction
with 27.03.2025 12:00
to 27.03.2025 14:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 807 234 MDL
Period of clarifications: 10 Mar 2025, 12:42 - 20 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals: 20 Mar 2025, 10:00 - 26 Mar 2025, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Investigații medicale de laborator clinico-diagnostice conform anexei nr. 4 Programul unic al AOAM

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal 101"V"
Web site
---
The contact person
Full name
Țaulean Igor
Contact phone
079224494
Purchase data
Date created
10 Mar 2025, 12:42
Date modified
14 Mar 2025, 19:02
Achizitii.md ID
21376856
CPV
85140000-2 - Diverse servicii de sănătate
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
DUAE - investigații medicale de laborator clinice pentru a. 2025.doc
Bidding Documents
- DUAE - investigații medicale de laborator clinice pentru a. 2025.doc
10.03.25 12:42
Documentația standard - investigații medicale de laborator clinice pentru a. 2025.doc
Bidding Documents
- Documentația standard - investigații medicale de laborator clinice pentru a. 2025.doc
10.03.25 12:42
Declarație - investigații medicale de laborator clinice pentru a. 2025.doc
Bidding Documents
- Declarație - investigații medicale de laborator clinice pentru a. 2025.doc
10.03.25 12:42
Date:
14 Mar 2025, 19:02
Question's name:
Condiții abuzive
Question:
În condiții speciale sunt specificate: Prestatorul va asigura Beneficiarul, cu consumabile, necesare pentru colectarea probelor biologice în cazul colectării de către echipa medicului de familie în special lotul – 8, subpunctul 8.2. (sticla, periuța, fixator). Solicitarea de sticlă, periuță și fixator sunt cerințe abuzive care nu-s prevăzute în costul investigației conform HG 1020 și sunt obligația instituției de a le asigura, astfel solităm a modifica condițiile din anunțul de participare.
Answer (18 Mar 2025, 15:24):
Ca urmarea a examinării clarificării Dvs, grupul de lucru pentru achiziții publice a constatat următoarele: 1. În conformitate cu pct. 3 din „Metodologia stabilirii tarifelor pentru prestarea serviciilor medico-sanitarea” aprobată prin HG 1020/2011, ce prevede - principiul primatului costurilor/cheltuielilor efective, prevede includerea în fiecare cost a tuturor cheltuielilor legate de acordarea serviciului medical în cauză. 2. Conform pct. 4. Costul serviciilor medico-sanitare este constituit din următoarele elemente: 1) costuri/cheltuieli cu personalul; 2) costuri/cheltuieli materiale; 3) costuri/cheltuieli privind amortizarea/uzura imobilizărilor necorporale şi mijloacelor fixe; 4) alte costuri/cheltuieli. Conform pct. 211. În componenţa costurilor/cheltuielilor materiale se includ: 1) costurile/cheltuielile pentru medicamente, dispozitive medicale şi alimentaţie; 2) costul şi uzura obiectelor de mică valoare şi scurtă durată/cheltuielile pentru obiectele de mică valoare şi scurtă durată; 3) costul/cheltuielile resurselor energetice (combustibil, energie termică şi electrică, apă, gaze naturale etc.); 4) alte costuri/cheltuieli materiale.3. Suplementar Vă informăm, că în conformitate cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice și H.G. nr. 10/2021 privind aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice, dreptul de a stabili criteriile și cerințele privind achiziționarea bunurilor, serviciilor sau lucrărilor îi revine exclusiv grupului de lucru pentru achiziții publice a instituției. Vă mulțumim pentru clarificare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.