1
Enquiry period
with 07.03.2025 10:52
to 17.03.2025 10:00
2
Bidding period
with 17.03.2025 10:00
to 28.03.2025 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 135 281 MDL
Period of clarifications: 7 Mar 2025, 10:52 - 17 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals: 17 Mar 2025, 10:00 - 28 Mar 2025, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Obiectul achiziției se află în orașul Ștefan Vodă str. ”31 August 1989” Cartier locativ nr.5 - Curtea blocurilor locative nr.11, 11/1, 11/2, 13.
Proiectul prevede Lucrări de demontare (desfacere borduri de piatra sau beton, decaparea mecanizată a îmbrăcămintei din beton asfaltic, demontarea construcțiilor metalice); Lucrări de amenajare cu pavaj; Lucrări de asfaltare a trei porțiuni de drum; Lucrări de iluminat exterior.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
The contact person
Full name
Vladislav Cociu
Contact phone
024223053
Purchase data
Date created
7 Mar 2025, 10:52
Date modified
7 Mar 2025, 10:52
Achizitii.md ID
21376242
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentația standard amenajarea curții.docx
Bidding Documents
Documentația Standard
7.03.25 10:52
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
7.03.25 10:52
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de Participare
7.03.25 10:52
Caiet de sarcini amenajarea curții.semnat.pdf Caiet de sarcini amenajarea curții.semnat.pdf
Bidding Documents
Caiet de Sarcini amenajarea curții
7.03.25 10:52
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.