Select the type of procedure
Commercial procurement
21376241
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
418 000 MDL
Period of clarifications:
7 Mar 2025, 10:26 - 17 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals:
17 Mar 2025, 10:00 - 24 Mar 2025, 13:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de montarea si instalarea liniilor majistrale telefonice conform necesității IMSP SCTO pentru anul 2025.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Mar 2025, 10:26
Date modified
24 Mar 2025, 13:30
Achizitii.md ID
21376241
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de montarea si instalarea liniilor majistrale telefonice conform necesității IMSP SCTO pentru anul 2025.
Budget: 418000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
13 Mar 2025, 21:20
Question's name:
Solicitarae
Question:
De ce este necesară prezentarea obligatorie a Anexei nr. 23 “Specificații de preț” la o procedură de achiziție a lucrărilor? Va rugam să excludeți actul respectiv din lista documentelor obligatorii solicitate!
Answer (14 Mar 2025, 08:26):
Conform documentatie standart pentru lucrări nu este prevăzut, dar Grupul de lucru a decis de a include anexa 23. Credem că nu este o problemă pentru operator.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK