Select the type of procedure
Commercial procurement
21376091
1
Enquiry period
with
06.03.2025 18:15
to 18.03.2025 06:20
to 18.03.2025 06:20
1 day left
2
Bidding period
with
18.03.2025 06:20
to 06.04.2025 06:20
to 06.04.2025 06:20
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
8 358 375,01 MDL
Period of clarifications:
6 Mar 2025, 18:15 - 18 Mar 2025, 6:20
Submission of proposals:
18 Mar 2025, 6:20 - 6 Apr 2025, 6:20
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Reparații curente a curților de bloc în sectorul Buiucani, municipiul Chișinău
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Mar 2025, 18:15
Date modified
16 Mar 2025, 6:20
Achizitii.md ID
21376091
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparații curente a curților de bloc în sectorul Buiucani, municipiul Chișinău
Budget: 8358375.01 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_.semnat (3).pdf
anunt_de_participare_.semnat (3).pdf
Documents history
-
anunt_de_participare_.semnat (3).pdf
anunt_de_participare_.semnat (3).pdf
ID: a2890b71-c382-47af-af21-ff258e03a4fc
Bidding Documents
-
anunt_de_participare_.semnat (2).pdf
anunt_de_participare_.semnat (2).pdf
ID: a2890b71-c382-47af-af21-ff258e03a4fc
Bidding Documents
-
anunt_de_participare reparația curților.semnat.pdf
anunt_de_participare reparația curților.semnat.pdf
ID: a2890b71-c382-47af-af21-ff258e03a4fc
Bidding Documents
Bidding Documents
-
7.03.25 10:37
ds_lucrari.docx
Documents history
-
ds_lucrari.docx
ID: 0997b0ee-77d7-48a1-91a6-a0807c1ee724
Bidding Documents
-
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (12).docx
ID: 0997b0ee-77d7-48a1-91a6-a0807c1ee724
Bidding Documents
Bidding Documents
-
16.03.25 06:20
Date:
6 Mar 2025, 20:13
Question's name:
Experiența similară
Question:
Bună ziua. Conform anunțului de participare solicitati prezentarea unui contract executat in ultimii 3 ani. Cadrul legal spune expres cum se demonstrează experienta. Respectiv termenul este de 5 ani si totodata se ofera alternativa pentru a prezenta contractele executate in ultimul an de activitate, ori valoarea cumulativa a acestora sa fie egala cu suma ofertei? Putem intelege ca ati comis o omitere si evaluarea oferteleor se va efectua conform cadrului legal? Sau solicitarea este stricta conform anuntului de participare si contrar cadrului legal?
Answer (7 Mar 2025, 10:36):
Bună ziua, modificat
Date:
12 Mar 2025, 10:33
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Answer (12 Mar 2025, 11:17):
Bună ziua! Plasat
Date:
12 Mar 2025, 15:56
Question's name:
Clarificări
Question:
Stimată AC în anunțul de participare d-ră solicitați participarea la procedura de achiziție privind Reparații curente a curților de bloc în sectorul Buiucani, municipiul Chișinău, Cod CPV 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice (Tipul contractului - Lucrări). DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări este conform ordinului ministrului finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, iar documentele care le solicitați d-ră conform documentației standart sunt pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii conform ordinului ministrului finanțelor nr. 115 din 15.09.2021. Cum să procedăm? Multumesc.
Answer (16 Mar 2025, 06:03):
Se modifică
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK