1
Enquiry period
with 06.03.2025 12:38
to 15.03.2025 14:21
2
Bidding period
with 15.03.2025 14:21
to 21.03.2025 14:21
4 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 1 150 000 MDL
Period of clarifications: 6 Mar 2025, 12:38 - 15 Mar 2025, 14:21
Submission of proposals: 15 Mar 2025, 14:21 - 21 Mar 2025, 14:21

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Lucrărilor de reparație capitală/amenajare a încăperilor demisolului din cadrul Blocului central a Spitalului Clinic Militar Central, mun. Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
6 Mar 2025, 12:38
Date modified
13 Mar 2025, 14:21
Achizitii.md ID
21375773
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
12 Mar 2025, 16:47
Question's name:
Caiet de Sarcini
Question:
Bună ziua, vă rugăm să clarificați: poz.38-Dimensiunile ale placilor de gresie ceramica? poz.41 - tipul tablourilor electrice și cantitatea modulelor? poz.42 - tip UZO, Nr.poli, curent nominal de scurgere? poz. 44 - tip și model corpurilor de iluminat multiple? Vă mulțumim anticipat
Answer (13 Mar 2025, 14:20):
Fișierul cu lista cantităților de lucrări a fost completat cu spcificațiile tehnice conform întrebărilor prezentate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.