1
Enquiry period
with 05.03.2025 16:18
to 17.03.2025 10:00
2
Bidding period
with 17.03.2025 10:00
to 25.03.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 20 000 000 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2025, 16:18 - 17 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals: 17 Mar 2025, 10:00 - 25 Mar 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
The contact person
Full name
Sanda Elpujan
Contact phone
022242501
Purchase data
Date created
5 Mar 2025, 16:15
Date modified
14 Mar 2025, 9:27
Estimated value (without VAT)
20 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21375460
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Contract period
7 Apr 2025 16:18 - 31 Dec 2025 16:18
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.pdf duae.pdf
Bidding Documents
-
5.03.25 16:18
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
5.03.25 16:18
documentatie de atribuire.pdf documentatie de atribuire.pdf
Bidding Documents
-
14.03.25 09:27

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC LUXGAZ SRL

Normalized price: 176 752,03 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

5AQ INVEST SRL

Normalized price: 207 726,31 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Standard Impex SRL

Normalized price: 214 689,15 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

ALEXGREEN CONCEPT SRL

Normalized price: 289 015,94 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Date:
5 Mar 2025, 20:17
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Publicati va rog caietul de sarcini descifrat .
Answer (12 Mar 2025, 15:07):
Examinati documentatia de atribuire
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Date:
5 Mar 2025, 20:18
Question's name:
Descrierea bunurilor
Question:
Publicati va rog descrierea bunurilor .
Answer (12 Mar 2025, 15:08):
Examinati documentatia de atribuire
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Date:
12 Mar 2025, 13:36
Question's name:
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Question:
În formularul de deviz, ați menționat doar lista cu lucrări. De ce, în anunțul de participare, la punctele 18, 20 și 21, solicitați certificatele ISO 14001 și 9001 eliberate producătorului de ECHIPAMENTE și pașaportul tehnic al echipamentelor? Care echipamente sunt vizate? Certificatele si pasaport pentru echipamentele de joacă sau pentru materialele de construcție?
Answer (12 Mar 2025, 15:11):
Este vorba pentru echipamentele de joacă menționate în pozițiile 15-26 din formularul de deviz nr.1
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Date:
12 Mar 2025, 22:00
Question's name:
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Question:
În cadrul ofertei pentru Lotul 1 - "Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii", se menționează în Anexa nr. 23 doar lista cu cantitățile de lucrări si în Caietul de sarcini nu sunt incluse detalii referitoare la prețul pe unitate pentru echipamentele de joaca. De asemenea, în Anuntul de participare nu anunta echipamentele de joacă, având în vedere că se declară doar lucrările de reparație. De ce sunt necesare aceste certificate și pașapoarte? Si unde trebuie indicat prețul pe unitate pentru echipamentele de joaca, având în vedere că nu sunt incluse în documentele menționate? pag.8.. punct.54 b): Oferta elaborată de ofertant trebuie să cuprindă: b) documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23 doar menționat lista cu cantitățile de lucrări. Dispoziții generale: pag.1, punct.22) Caiet de sarcini. Formularul de deviz nr.1 doar menționat lista cu cantitățile de lucrări (anexa nr. 23)
Answer (14 Mar 2025, 09:37):
A fost modificat formularul de deviz nr.1 care prevede si utilajul Va comunicam ca sunt necesare certificatele si pasapoartele pentru echipamentele de joacă cu semnatura si stampila producatorului pentru a ne asigura ca sunt acelea de care are nevoie autoritatea contractanta
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications