Select the type of procedure
Commercial procurement
21374524
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
605 000 MDL
Period of clarifications:
4 Mar 2025, 13:35 - 20 Mar 2025, 14:00
Submission of proposals:
20 Mar 2025, 14:00 - 24 Mar 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de mentenanță și suport tehnic a SIA „Crearea și circulația documentelor electronice”
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În contextul imposibilității modificării caietului de sarcini la etapa de examinare a ofertelor, iar fără modificările necesare, serviciile expuse achiziționării își pierd actualitatea, Grupul de lucru, aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective și bazându-se pe prevederile art. 71, alin. (1), lit. g), a decis anularea procedurii de achiziție în cauză.
Date of cancellation
17 Apr 2025, 16:39
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Mar 2025, 13:35
Date modified
17 Apr 2025, 16:56
Achizitii.md ID
21374524
MTender ID
CPV
72260000-5 - Servicii de software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de mentenanță și suport tehnic a SIA „Crearea și circulația documentelor electronice”
Budget: 605000.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK