1
Enquiry period
with 27.02.2025 16:13
to 01.03.2025 12:26
2
Bidding period
with 01.03.2025 12:26
to 06.03.2025 12:26
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 33 583,33 MDL
Period of clarifications: 27 Feb 2025, 16:13 - 1 Mar 2025, 12:26
Submission of proposals: 1 Mar 2025, 12:26 - 6 Mar 2025, 12:26

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de încărcare, regenerare a cartușelor și deservire tehnică a
imprimantelor și aparatelor de multiplicare.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Lucefărul 9
Web site
---
The contact person
Full name
Ofițer principal al Secției Achiziții Publice SLA
Contact phone
022-453-630
Purchase data
Date created
27 Feb 2025, 16:13
Date modified
28 Feb 2025, 12:26
Achizitii.md ID
21373064
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
27.02.25 17:14
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
28.02.25 12:23
declarația de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
28.02.25 12:26
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.