Select the type of procedure
Commercial procurement
21372878
1
Enquiry period
with
27.02.2025 13:45
to 10.03.2025 10:00
to 10.03.2025 10:00
2
Bidding period
with
10.03.2025 10:00
to 19.03.2025 10:00
to 19.03.2025 10:00
7 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
937 780,29 MDL
Period of clarifications:
27 Feb 2025, 13:45 - 10 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals:
10 Mar 2025, 10:00 - 19 Mar 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Lucrări de reabilitare și instalarea sistemelor fotovoltaice la edificiile Primăriei Zahoreni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5349, MOLDOVA, Orhei, s.Zahoreni, s.Zahoreni r. Orhei
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Feb 2025, 13:45
Date modified
4 Mar 2025, 18:39
Achizitii.md ID
21372878
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reabilitare și instalarea sistemelor fotovoltaice la edificiile Primăriei Zahoreni
Budget: 937780.29 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
proiect de execuție gradinița romanița.pdf
proiect de execuție gradinița romanița.pdf
Bidding Documents
-
27.02.25 13:45
caiet de sarcini echipare primăria zahoreni panouri (1) (1).semnat.pdf
caiet de sarcini echipare primăria zahoreni panouri (1) (1).semnat.pdf
Bidding Documents
-
27.02.25 13:45
caiet de sarcini echipare gradiniță cu siteme fotovolt (1).semnat.pdf
caiet de sarcini echipare gradiniță cu siteme fotovolt (1).semnat.pdf
Bidding Documents
-
27.02.25 13:45
caiet de sarcini renovare acoperiș gradinița (1).semnat-1-3.pdf
caiet de sarcini renovare acoperiș gradinița (1).semnat-1-3.pdf
Bidding Documents
-
27.02.25 13:45
scrisoare - informare - scutire tva.semnat.pdf
scrisoare - informare - scutire tva.semnat.pdf
Bidding Documents
În atenția participanților
4.03.25 18:39
Date:
3 Mar 2025, 14:07
Question's name:
descriere obiect achizitie
Question:
Buna ziua, in documentatie este indicata denumirea comerciala a invertorului. acest fapt contravine Legii 131, art 37 (6). Solicităm excluderea denumirilor comerciale din descierea bunurilor, cu indicarea doar a parametrilor tehnici necesari.
Answer (3 Mar 2025, 15:48):
Bună ziua. În cazul în care este indciat un model expres al bunului, autoritatea contractantă va accepta un bun echivalent, cu condiția că parametrii tehnici vor fi minim echivalenți cu a celui solciitat.
Date:
4 Mar 2025, 14:53
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Ati publicat caiet de sarcini renovare acoperiș gradinița (1).semnat-1-3.pdf este nevoie sa executam si aceasta lucrare?
Answer (4 Mar 2025, 16:32):
Oferta va cuprinde renovarea aoperișului și instalarea panourilor fotovoltaice la două cladiri adminsitrative.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK