1
Enquiry period
with 27.02.2025 10:48
to 28.02.2025 12:30
2
Bidding period
with 28.02.2025 12:30
to 04.03.2025 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 21 666,67 MDL
Period of clarifications: 27 Feb 2025, 10:48 - 28 Feb 2025, 12:30
Submission of proposals: 28 Feb 2025, 12:30 - 4 Mar 2025, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de alimentare și reginerare a tehnicii periferice
Pentru informație suplimentara referitor la procedură contactați: juristul instituției - 079602872 D-na Cristina Neamțu, aspectele tehnice specialist D-nul Ichim Ștefan 079881985

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5028, MOLDOVA, Floreşti, s.Lunga (r-l Floreşti), Lunga
Web site
---
The contact person
Full name
Lilia Ungureanu
Contact phone
79945031
Purchase data
Date created
27 Feb 2025, 10:48
Date modified
27 Feb 2025, 10:48
Achizitii.md ID
21372643
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
27.02.25 10:48
anexa 22; anexa 23.docx
Bidding Documents
Specificațiile tehnice și specificațiile de preț
27.02.25 10:48
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.