Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.02.2025 08:10
to 07.03.2025 10:00
to 07.03.2025 10:00
2 days left
2
Bidding period
with
07.03.2025 10:00
to 18.03.2025 10:00
to 18.03.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 201 200 MDL
Period of clarifications:
24 Feb 2025, 8:10 - 7 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals:
7 Mar 2025, 10:00 - 18 Mar 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Anvelope
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Feb 2025, 8:10
Date modified
24 Feb 2025, 14:49
Achizitii.md ID
21370178
MTender ID
CPV
34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
24 Feb 2025, 14:49
Question's name:
Livrarea
Question:
Buna ziua.
Va rugam sa specificati necesitatea anvelopelor de IARNA - o sa fie nevoie de livrat cu toate anvelope, conform caietului de sarcini "timp de 35 zile din tata semnarii contractului" sau va fi posibil livrarea mai aproape de sezonul de iarna (luna august-septembrie)
Answer (24 Feb 2025, 15:04):
Bună ziua. Entitatea contractantă solicită să vă conformați termenilor de livrare specificate în documentația de atribuire-Anexa nr.23, unde sunt specificați termenii de livrare pentru fiecare lot/poziție din lot în parte.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK