Select the type of procedure
Commercial procurement
21369210
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
45 000 000 MDL
Period of clarifications:
20 Feb 2025, 17:23 - 3 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals:
3 Mar 2025, 10:00 - 12 Mar 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de schimbare a tâmplăriei din PVC în scările blocurilor de locuințe (prin Acord-cadru)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Nu s-au intrunit conditiile de calificare ale participantilor
Date of cancellation
20 Mar 2025, 17:35
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Feb 2025, 17:23
Date modified
20 Mar 2025, 17:36
Achizitii.md ID
21369210
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de schimbare a tâmplăriei din PVC în scările blocurilor de locuințe
Budget: 45000000.0 MDL
Cancelled
Date:
25 Feb 2025, 12:10
Question's name:
Elaborarea si calculul pretului ofertei.
Question:
Buna ziua. Rugam respectuos sa incarcati o lista cu dimensiuni, cantitati si schite solicitate pentru un calcul corect al pretului ofertei deoarece in depindenta de acesti parametri pretul diviaza pina la 40 procente. Multumim anticipant
Answer (27 Feb 2025, 15:26):
Bună ziua
Este vorba de procedura de achiziție prin acord cadru și se solicită prețuri ofertă cu prețuri unitare conform pozițiilor din formularul de deviz nr.1
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK