Select the type of procedure
Commercial procurement
21364853
1
Enquiry period
with
13.02.2025 21:56
to 25.02.2025 08:00
to 25.02.2025 08:00
1 day left
2
Bidding period
with
25.02.2025 08:00
to 03.03.2025 20:30
to 03.03.2025 20:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
914 994,23 MDL
Period of clarifications:
13 Feb 2025, 21:56 - 25 Feb 2025, 8:00
Submission of proposals:
25 Feb 2025, 8:00 - 3 Mar 2025, 20:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Reparația unui segment de drum str.Ștefan cel Mare s.Drăgușeni r-nul Hîncești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5311, MOLDOVA, Hînceşti, s.Bobeica, satul Bobeica, rnul Hincesti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Feb 2025, 21:56
Date modified
21 Feb 2025, 7:26
Achizitii.md ID
21364853
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparația unui segment de drum str.Ștefan cel Mare s.Drăgușeni r-nul Hîncești
Budget: 914994.23 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
13.02.25 21:56
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
ID: b2912808-4c29-42af-ba28-31cf6452eb47
Bidding Documents
-
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
ID: b2912808-4c29-42af-ba28-31cf6452eb47
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunt de participare
19.02.25 09:07
bobeica-draguseni-c.s. desfasurat.signed.pdf
bobeica-draguseni-c.s. desfasurat.signed.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini desfășurat
21.02.25 07:26
Date:
17 Feb 2025, 09:03
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
rugăm indicați tipul de beton asfaltic poziția 7 din caietul de sarcini
Answer (17 Feb 2025, 11:41):
Beton:BA 224,BA16
Date:
17 Feb 2025, 13:11
Question's name:
anunt de participare, cerinte exagerate
Question:
Pentru ce asa cerinte exagerate, ori poate lucrarea este rezervata unei companii aparte?
1. ,,Efectivele medii anuale ale
personalului angajat în ultimii 3 ani
minim 35 persoane și nu mai puțin de 35
angajați în fiecare din ultimele 3 luni,, - este o lucrare care se executa de o echipa maxim de 7 oameni termen de 2 zile
2. Lichiditate generala 150% - ca garantie aveti garantia de buna executie, in majoritatea cazurilor este suficienta lichiditatea de 100%
3. Cunostinta cu obiectul obligatoriu in perioada de clarificari - de ce nu si in perioada de depunere a ofertelor, din tipul si volumul de lucrari pe care solicitati, nu este necesar de efectuat vizita in santier, informatia este suficienta
Punctele sus mentionate, le consideram exagerate vis a vis de lucrarile ce se propun a fi executate, si analizind istoria licitatiilor la Primaria dvs, ne duce la gindul ca intentionat se elaboreaza un asa timp de anunt pentru un anumit agent economic care deobicei cistiga la dumneavoastra. In acest sens solicitam modificarea anuntului de participare la licitatie.
Answer (18 Feb 2025, 10:58):
Anuntul de participare nu a fost intocmit nici cu un scop pentru un anumit agent economic.
Date:
18 Feb 2025, 08:35
Question's name:
vizita la santier
Question:
Stimata A.C daca ati indicat in punctul 23 din anuntul de participare nr de telefon 026956943 pentru programarea vizitei la santier fiti buni si raspundeti la telefon ,altfel ne rezervam dreptul de a contesta anuntul de participare sau procedura data
Answer (18 Feb 2025, 11:03):
Ne cerem scuze pentru incomoditătile create,insa în puntul 4 al anuntului de participare mai este indicat si un nr.de mobil unde puteti apela.
Date:
20 Feb 2025, 16:25
Question's name:
Lista cu cantitati de lucrari
Question:
Bună ziua, vă rugăm respectuos să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Answer (21 Feb 2025, 07:28):
Formularul de deviz nr.1 a fost publicat,verificați.
Date:
20 Feb 2025, 16:32
Question's name:
Lista cu cantitati de lucrari
Question:
Va rugam sa precizati daca pentru pozitia nr. 7 aferenta normei DB20E - Asfalt turnat pe partea carosabila, grosime 4,0 cm, cu asternere mecanica - veti asigura lucrarile de compactare a asfaltului turnat. Mentionam ca in reteta normei, conform normativelor aprobate, compactoarele lipsesc, dar tehnologic stratul de uzura necesita compactare! Spre exemplu, puteti consulta resursele utilaje prevazute la pozitia 5, norma DB19G din caietul de sarcini.
Answer (21 Feb 2025, 14:04):
La poz.7 DB20E aplicativ,se adaugă mecanismele:Compactor statis autopropulsat cu rulouri valturi R 8-14 de 14tf - cu norma 0,053,si Compactor pe pneuri static autopropulsat 10,1-16 tf - cu norma 0,0053.
Date:
22 Feb 2025, 10:39
Question's name:
Modificare cost estimativ
Question:
Va rugam sa precizati daca se modifica pretul estimativ odata cu adugarea resurselor la pozitia 7 DB20E?! In caz se modifica valoarea estimata a licitatiei, va rugam sa o ajustati si in doc de licitatie conform prevederilor LP 131/2015.
Answer (23 Feb 2025, 08:00):
Prețul estimativ nu se modifică
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK