1
Enquiry period
with 12.02.2025 15:29
to 22.02.2025 10:00
2 days left
2
Bidding period
with 22.02.2025 10:00
to 06.03.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 938 038 MDL
Period of clarifications: 12 Feb 2025, 15:29 - 22 Feb 2025, 10:00
Submission of proposals: 22 Feb 2025, 10:00 - 6 Mar 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Produse alimentare pentru II trimestru a. 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Full name
Țaulean Igor
Contact phone
+373/0231/58-708
Purchase data
Date created
12 Feb 2025, 15:29
Date modified
13 Feb 2025, 14:08
Achizitii.md ID
21363563
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 22 - Lotul 22. Fasole
Budget: 8750.0 MDL
Active
Lot nr. 28 - Lotul 28. Lămâie
Budget: 14950.0 MDL
Active
Lot nr. 32 - Lotul 32. Orez
Budget: 26600.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.docx
Bidding Documents
- Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.docx
12.02.25 15:29
Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.docx
Bidding Documents
- Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.docx
12.02.25 15:29
DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.signed.pdf DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.signed.pdf
Bidding Documents
- DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 pdf
12.02.25 15:29
DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.doc
Bidding Documents
- DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.doc
12.02.25 15:29
Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 signed.pdf Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 signed.pdf
Bidding Documents
- Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 signed.pdf
12.02.25 15:29
Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.signed.pdf Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.signed.pdf
Bidding Documents
- Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 pdf
12.02.25 15:29
Date:
13 Feb 2025, 14:08
Question's name:
Metoda și condițiile de plata
Question:
Buna ziua! Conform Legei nr. 131/2015 metoda și condițiile de plata standard sunt în termen de 30 de zile dupa livrarea. În baza cărei lege Dvs indicați urmatoarele metoda și condițiile de plata în Anexa 24, p.3.4?
Answer (14 Feb 2025, 10:03):
Buna ziua. Ca răspuns la întrebarea formulată de DVS, menționăm, că anual, instituția medicală încheie un contract de prestare a serviciilor medicale cu CNAM, (inclusiv pentru a.2025, care poate fi accesat la https://www.scbalti.md/, prin care Compania se obligă să efectueze lunar, în limitele mijloacelor financiare disponibile, până la data de 15 a lunii respective, plăți în avans în mărime de până la 80% din 1/12 parte din suma contractuală aferentă acestor servicii. Aceste plăți, fac imposibilă achitarea integrală a tuturor serviciilor de regie (apă, salubritate, gaze naturale, energia electrică și termică), inclusiv a salariilor și tuturor impozitelor calculate, medicamentelor, produselor alimentare, investigațiilor de laborator și de înaltă performanță ș.a.m.d., în proporție de 100%, iar din aceste considerente, a apărut necesitatea includerii modalității de plată, precum este stipulată în documentația de atribuire. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.