1
Enquiry period
with 11.02.2025 14:04
to 24.02.2025 13:00
2 days left
2
Bidding period
with 24.02.2025 13:00
to 12.03.2025 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 5 600 000 MDL
Period of clarifications: 11 Feb 2025, 14:04 - 24 Feb 2025, 13:00
Submission of proposals: 24 Feb 2025, 13:00 - 12 Mar 2025, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Achiziționarea de lucrări de construcții complete sau lucrări parțiale publice din or.Durlești

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
The contact person
Full name
Eleonora Saran
Contact phone
022584478
Purchase data
Date created
11 Feb 2025, 14:04
Date modified
20 Feb 2025, 16:23
Achizitii.md ID
21362750
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
20 Feb 2025, 16:10
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Va rugam sa verificati repetat caietul de sarcini, pentru ca diferenta intre valoarea de deviz obtinuta cu preturile de piata, difera considerabil de valoarea estimativa publicata de dstra. Va multumim.
Answer (20 Feb 2025, 16:25):
Buna ziua! AC a incarcat formularul desfasurat. Multumim
Date:
20 Feb 2025, 16:14
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
In vederea celor expuse mai sus, ar fi binevenit sa publicati forma desfasurata a caietului de sarcini, pentru a exclude careva interpretari!
Answer (20 Feb 2025, 16:34):
Buna ziua! AC a incarcat F1
Date:
20 Feb 2025, 16:39
Question's name:
In sistem nu ati incarcat formularul desfasurat
Question:
Solicităm publicarea Formularului de deviz nr. 1 desfășurat a caietului de sarcini cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționăm nu Formularul Nr.5 ci nr. 1 desfășurat. Cerința în cauză vă obligă și impune prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, la caz, documentația de atribuire, Anexa nr. 23 „Caiet de sarcini”, care stabilește expres că „Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz)”, totodată și prin art. 37 din Legea 131.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.