1
Enquiry period
with 05.02.2025 15:43
to 07.02.2025 10:00
2
Bidding period
with 07.02.2025 10:00
to 10.02.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 119 250 MDL
Period of clarifications: 5 Feb 2025, 15:43 - 7 Feb 2025, 10:00
Submission of proposals: 7 Feb 2025, 10:00 - 10 Feb 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de deservire tehnică a ascensoarelor pentru anul 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
The contact person
Full name
SIS SIS
Contact phone
022-239-391
Purchase data
Date created
5 Feb 2025, 15:43
Date modified
6 Feb 2025, 9:39
Achizitii.md ID
21359962
CPV
50700000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a instalaţiilor de construcţii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
6 Feb 2025, 09:39
Question's name:
Termenul de valabilitate a contractului
Question:
În p.11 este indicat: Termenul de valabilitate a contractului: pînă la data de 31.12.2025. dar de la care dată se incepe deservirea ? De la care dată să calculăm valoarea totala a ofertei ?
Answer (6 Feb 2025, 11:19):
Deservirea ascensoarelor se va efectua începând cu data de 03.03.2025. La calcularea valorii totale a ofertei se va lua în considerare lunile martie-decembrie.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.