Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
04.02.2025 16:12
to 10.02.2025 15:00
to 10.02.2025 15:00
2
Bidding period
with
10.02.2025 15:00
to 13.02.2025 15:00
to 13.02.2025 15:00
3
Auction
with
14.02.2025 08:00
to 14.02.2025 14:28
to 14.02.2025 14:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
356 450 MDL
Period of clarifications:
4 Feb 2025, 16:12 - 10 Feb 2025, 15:00
Submission of proposals:
10 Feb 2025, 15:00 - 13 Feb 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Piese și accesorii pentru imprimante/copiatoare conform Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Feb 2025, 16:12
Date modified
7 Feb 2025, 16:45
Achizitii.md ID
21359278
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
7 Feb 2025, 16:45
Question's name:
termen de livrare
Question:
Buna ziua, va rugam sa revizuiti putin termenul de livrare solicitat de la 30 la 45 zile. Rugam aceasta revizuire deoarece nu toti operatorii economici au stocuri suficiente pentru anumite loturi, iar livrarea acestora din afara tarii dureaza intre 30-45 zile. Multumesc anticipat!
Answer (7 Feb 2025, 17:33):
Bună seara! Conform cerințelor din Documentația de atribuire, s-a solicitat livrarea bunurilor în termen de maxim 30 zile LUCRĂTOARE, ceea ce semnifică aproximativ 45 zile calendaristice. Mai mult decât atât, cerințele incluse au fost aprobate de către Agenția de Guvernare Electronică, respectiv, acestea nu pot fi modificate. Mulțumim!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK