1
Enquiry period
with 03.02.2025 13:46
to 13.02.2025 14:30
2
Bidding period
with 13.02.2025 14:30
to 24.02.2025 15:00
3
Auction
with 25.02.2025 08:55
to 25.02.2025 09:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 71 800 MDL
Period of clarifications: 3 Feb 2025, 13:46 - 13 Feb 2025, 14:30
Submission of proposals: 13 Feb 2025, 14:30 - 24 Feb 2025, 15:00
Auction start date: 25 Feb 2025, 8:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Imprimantă, A4, duplex, Ethernet, WiFi
Viteza de imprimare: O singură față: Până la 36 ppm (A4), Până la 58,8 ppm (A5-Peisaj)
Face-verso: Până la 30,2 ipm (A4)
Metodă de imprimare: imprimare monocromă cu fascicul laser
Rezoluție de imprimare: Până la 1200 x 1200 dpi
Timp de încălzire: Aprox. 14 secunde sau mai puțin de la pornire
Timp de imprimare pentru prima imprimare: Aproximativ: 5,0 secunde sau mai puțin
Limbaje de imprimantă: UFRII, PCL 5e, PCL6
Fonturi: 45 de fonturi PCL
Margini de imprimare: 5 mm-sus, jos, stânga și dreapta

Intrare hârtie (standard): casetă de 250 de coli, tavă multifuncțională de 100 de coli
Intrare hârtie (opțiune): casetă de 550 de coli
Capacitate maximă de intrare a hârtiei: Până la 900 de coli
Ieșire hârtie: 150 de coli
Tipuri de suport: hârtie simplă, hârtie reciclată, hârtie grea, hârtie subțire, hârtie cretată, etichetă, carte poștală, plic
Dimensiuni media: Casetă (standard și opțional): A4, A5, A5 (Peisaj), A6, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, Personalizat dimensiuni: min. 105 x 148 mm Max. 216,0 x 355,6 mm.
Tavă multifuncțională: A4, A5, A5 (Peisaj), A6, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, Indexcard, Plic (COM10, Monarch, C5, DL), Dimensiuni personalizate: Min 76,2 x 127 mm Max. 216,0 x 355,6 mm.

Greutăți suporturi: casetă (standard și opțional): 60 până la 120 g/m², tavă multifuncțională: 60 până la 199 g/m²
Tipărire față-verso: A4, Legal, Letter, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLGL, Foolscap, Dimensiune personalizată - Min. 210 x 279,4 mm Max. 216,0 x 355,6 mm, 60 până la 120 g/m2

Volumul lunar de imprimare recomandat: 750 - 4.000 de pagini pe lună
Ciclu de funcționare: 80.000 de pagini
Viteza procesorului: 1200 MHz
Memorie: 1 GB
Stocare: 4 GB eMMC
Panou de control: LCD cu 5 linii, 3 LED-uri (lucrări, eroare, economisire energie), butoane, tastatură numerică cu 10 taste

Interfață: USB 2.0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000Base-T, Wireless 802.11b/g/n, Wireless Direct Connection
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Contact phone
+37322438237;
Purchase data
Date created
3 Feb 2025, 13:44
Date modified
7 Feb 2025, 10:36
Estimated value (without VAT)
71 800 MDL
The minimum downward of the price
718 MDL
Achizitii.md ID
21358551
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Contract period
1 Mar 2025 00:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
4.Printer CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_nou.doc
Bidding Documents
-
3.02.25 13:46
anexa nr.7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
3.02.25 13:46
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Bidding Documents
-
3.02.25 13:46
anexa nr.24 model-contract.docx
Bidding Documents
-
3.02.25 13:46
anexa nr.23 specificații de preț.docx
Bidding Documents
-
3.02.25 13:46
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
3.02.25 13:46
anexa nr.22 specificații tehnice corectat 06.02.2025.docx
Bidding Documents
modificat pe 06.02.2025 și anume poz.5 și 29.
7.02.25 10:36
tabel_excel_tehnică de calcul 2025.xlsx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:36

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Aproservice-X

Normalized price: 56 990 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 57 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

ACCENT TEHNO S.R.L.

Normalized price: 71 800 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications