Select the type of procedure
Commercial procurement
21353438
În scopul atribuirii contractelor subsecvente ca urmare a acordului-cadru nr. 2113888/01 și 2113888/02 încheiat prin procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1703865437303 din 29.12.2023 privind Achiziționarea implantelor cohleare necesare IMSP Institutul Mamei și Copilului și IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga” pentru anilor 2024-2027
1
Enquiry period
with
23.01.2025 15:34
to 03.02.2025 10:30
to 03.02.2025 10:30
3 days left
2
Bidding period
with
03.02.2025 10:30
to 07.02.2025 10:30
to 07.02.2025 10:30
3
Auction
10.02.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
16 291 905 MDL
Period of clarifications:
23 Jan 2025, 15:34 - 3 Feb 2025, 10:30
Submission of proposals:
3 Feb 2025, 10:30 - 7 Feb 2025, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
În scopul atribuirii contractelor subsecvente ca urmare a acordului-cadru
nr. 2113888/01 și 2113888/02 încheiat prin procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1703865437303 din 29.12.2023 privind Achiziționarea implantelor cohleare necesare IMSP Institutul Mamei și Copilului și IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga” pentru anilor 2024-2027
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Jan 2025, 15:34
Date modified
23 Jan 2025, 15:58
Achizitii.md ID
21353438
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot nr. 1,1 Sistem implant cochlear (componenta internă)
Budget: 13098225.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot nr. 2,1 Sistema implant cohlear pentru copii (0-36 luni)
Budget: 1637800.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot nr. 3,1 Sistema implant cohlear pentru copii (mai mare de 36 luni)
Budget: 1555880.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt reofertare_2025.signed.pdf
anunt reofertare_2025.signed.pdf
Bidding Documents
-
23.01.25 15:58
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK