1
Enquiry period
with 23.01.2025 12:01
to 28.01.2025 12:30
2
Bidding period
with 28.01.2025 12:30
to 31.01.2025 12:30
10 hours left
3
Auction
03.02.2025 12:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 87 875 MDL
Period of clarifications: 23 Jan 2025, 12:01 - 28 Jan 2025, 12:30
Submission of proposals: 28 Jan 2025, 12:30 - 31 Jan 2025, 12:30
Auction start date: 3 Feb 2025, 12:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Submit offer
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.929/2009, HG nr.724/2024, HG nr.115/2013, HG nr.867/2023 şi HG nr.1279/2008.
Căpăţână bună, curată, tare, cu frunze puternic ataşate, fără leziuni puternice ale frunzelor de protecţie, fără umiditate exterioară, fără deprecieri cauzate de dăunători, fără lovituri şi deteriorări, fără gust sau miros străin.
Ambalaj: saci de plasă până la 40 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada februarie – aprilie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-40-63-42
Purchase data
Date created
23 Jan 2025, 11:51
Date modified
23 Jan 2025, 12:01
Estimated value (without VAT)
87 875 MDL
The minimum downward of the price
351,50 MDL
Achizitii.md ID
21353216
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
14 Feb 2025 11:55 - 31 Dec 2025 12:00
List of positions
1)
Title
Varză albă CPV: 03200000-3 - Cereals, potatoes, vegetables, fruits and nuts
Quantity: 9500.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
23.01.25 12:01
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
23.01.25 12:01
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
23.01.25 12:01
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.01.25 12:01
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications