Public procurement
21352245
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
1
Enquiry period
with 22.01.2025 10:35
to 12.02.2025 10:00
to 12.02.2025 10:00
12 days left
2
Bidding period
with 12.02.2025 10:00
to 27.02.2025 10:00
to 27.02.2025 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
28 000 000 MDL
Period of clarifications:
22 Jan 2025, 10:35 - 12 Feb 2025, 10:00
Submission of proposals:
12 Feb 2025, 10:00 - 27 Feb 2025, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
30 Jan 2025, 13:06
Estimated value (without VAT)
28 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21352245
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Contract period
1 Apr 2025 03:00 - 31 Mar 2028 03:00
List of positions
1)
Title
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
CPV: 66100000-1 - Banking and investment services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anexa 3 la Anuntul de participare (Caietul de sarcini Banca-MPay-Serviciul Vamal)
Technical Specifications
-
22.01.25 10:35
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale)
Technical Specifications
-
22.01.25 10:35
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Date:
30 Jan 2025, 13:06
Question's name:
Clarificari
Question:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca ?
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Date:
30 Jan 2025, 13:07
Question's name:
ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
Question:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Date:
30 Jan 2025, 13:09
Question's name:
ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
Question:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Date:
30 Jan 2025, 13:10
Question's name:
clarificari
Question:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Date:
30 Jan 2025, 15:28
Question's name:
clarificari
Question:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Clarifications
Document successfully signed
OK