1
Enquiry period
with 21.01.2025 15:53
to 31.01.2025 11:00
2
Bidding period
with 31.01.2025 11:00
to 17.02.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 047 196 MDL
Period of clarifications: 21 Jan 2025, 15:53 - 31 Jan 2025, 11:00
Submission of proposals: 31 Jan 2025, 11:00 - 17 Feb 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Rețele exterioare de alimentare cu energie electrică în m.Soroca

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Ștefan cel Mare ,5
Web site
---
The contact person
Full name
SencoValentina Senco
Contact phone
023083463
Purchase data
Date created
21 Jan 2025, 15:53
Date modified
23 Jan 2025, 16:27
Achizitii.md ID
21351814
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae (2).semnat.pdf duae (2).semnat.pdf
Bidding Documents
-DUAE
21.01.25 15:53
anunţ reţele electrice.semnat.pdf anunţ reţele electrice.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunț
23.01.25 16:27
Date:
22 Jan 2025, 14:26
Question's name:
Partea descriptiva
Question:
Buna ziua, publicati partea descriptiva a caietului de sarcini
Answer (23 Jan 2025, 16:34):
Buna ziua! Examinați documente atașate suplimentar. Prezentațui vă rog Dovada vizitei șantierului în perioada clarificărilor prin prezentarea certificatului de vizită a santierului eliberat de către AC.Data vizitei se va coordona obligatoriu cu Primăria prin expedierea unei solicitări la adresa e-mail a beneficiarului și coordonarea ulterioare a datei și orei de vizitare a obiectullui adresa.e-mail -avocat88@mail.ru
Date:
22 Jan 2025, 14:26
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Întrebare: HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; Întrebare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Answer (23 Jan 2025, 16:34):
Buna ziua! Examinați documente atașate suplimentar. Prezentațui vă rog Dovada vizitei șantierului în perioada clarificărilor prin prezentarea certificatului de vizită a santierului eliberat de către AC.Data vizitei se va coordona obligatoriu cu Primăria prin expedierea unei solicitări la adresa e-mail a beneficiarului și coordonarea ulterioare a datei și orei de vizitare a obiectullui adresa.e-mail -avocat88@mail.ru
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.