Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
20.01.2025 16:19
to 30.01.2025 17:00
to 30.01.2025 17:00
9 days left
2
Bidding period
with
30.01.2025 17:00
to 11.02.2025 08:30
to 11.02.2025 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 616 000 MDL
Period of clarifications:
20 Jan 2025, 16:19 - 30 Jan 2025, 17:00
Submission of proposals:
30 Jan 2025, 17:00 - 11 Feb 2025, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Această procedură se desfășoară în conformitate cu prevederile Legii nr. 74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale și cu Normele metodologice privind modul de atribuire a contractelor de achiziții sectoriale/acordurilor-cadru în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, aprobate prin HG nr. 694/2020.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Jan 2025, 16:19
Date modified
20 Jan 2025, 16:19
Achizitii.md ID
21350863
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare - materiale de construcție (acord-cadru) 2025.pdf
anunț de participare - materiale de construcție (acord-cadru) 2025.pdf
Bidding Documents
-
20.01.25 16:19
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK