Select the type of procedure
Commercial procurement
21350239
1
Enquiry period
with
04.11.2025 14:08
to 06.11.2025 14:00
to 06.11.2025 14:00
23 hours left
2
Bidding period
with
06.11.2025 14:00
to 11.11.2025 16:00
to 11.11.2025 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
300 000 MDL
Period of clarifications:
4 Nov 2025, 14:08 - 6 Nov 2025, 14:00
Submission of proposals:
6 Nov 2025, 14:00 - 11 Nov 2025, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de pavare și asfaltare teren adiacent bloc administrativ Ungheni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str.Lacului nr.1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Nov 2025, 14:08
Date modified
5 Nov 2025, 13:21
Achizitii.md ID
21350239
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de pavare și asfaltare teren adiacent bloc administrativ Ungheni
Budget: 300000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
declarație eligibilitate.docx
Bidding Documents
- Formular, Declarație de eligibilitate
4.11.25 14:08
declaratii operator economic si beneficiar efectiv.docx
Bidding Documents
- Formulare, Declarații operator economic și beneficiar efectiv
4.11.25 14:08
caiet de sarcini lucrări pavare.signed.pdf
caiet de sarcini lucrări pavare.signed.pdf
Bidding Documents
- Caiet sarcini lucrări pavare și asfaltare teren adiacent bloc administrativ Ungheni
4.11.25 14:08
anunt de participare lucrari pavare (1).signed.pdf
anunt de participare lucrari pavare (1).signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare lucrari pavare (1).signed.pdf
anunt de participare lucrari pavare (1).signed.pdf
ID: 231b0bf7-4dcb-40a1-9a40-57839bd784e4
Bidding Documents
-
anunt_de_participare_lucrări pavare.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrări pavare.signed.pdf
ID: 231b0bf7-4dcb-40a1-9a40-57839bd784e4
Bidding Documents
Bidding Documents
- Anunț participare lucrări pavare și asfaltare teren adiacent bloc administrativ Ungheni
5.11.25 13:21
anexa nr. 1 caiet sarcini - deviz local lucrări de pavare bloc administrativ ungheni.docx
Documents history
-
anexa nr. 1 caiet sarcini - deviz local lucrări de pavare bloc administrativ ungheni.docx
ID: f020fa23-9dd2-4090-b90b-b8182159faf0
Bidding Documents
-
anexa nr. 1 caiet sarcini pavaj bloc administrativ ungheni.signed.pdf
anexa nr. 1 caiet sarcini pavaj bloc administrativ ungheni.signed.pdf
ID: f020fa23-9dd2-4090-b90b-b8182159faf0
Bidding Documents
Bidding Documents
- Anexa nr.1 la caietul de sarcini
5.11.25 13:21
Date:
5 Nov 2025, 08:30
Question's name:
cantitati de lucrari
Question:
Lista cu cantități de lucrări, o putem obține în format desfașurat? Pentru punctul 6,7,8,9 din anexa respectivă, vă rugăm să comunicati tipul și culoarea la această etapă din simplu motiv că influentează direct prețul ofertat.
Answer (5 Nov 2025, 11:35):
Punctul 6. Borduri de piatră pentru trotuare, având dimensiunile 100x20x8 cm pe fundație de beton 35x15 cm, culoarea gri închis.
Punctul 7. Pavaje executate din placi de trotuare din beton prefabricat pe fundație de beton, pavaj 20x10x6 cm, de tip cărămidă, culoarea gri deschis.
Punctul 8. Pavaje executate din placi de trotuare din beton prefabricat (pavaj H= 4cm), de tip Colormix Grafit, diferite dimensiuni.
Punctul 9.Borduri de piatră pentru trotuare, Uluc de scurgere, pe fundație de beton 35x15 cm, culoare gri deschis.
Lista cu cantități de lucrări se anexează.
Vă invităm să vizitați șantierul pentru întocmirea unei oferte competitive.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK