Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
17.01.2025 16:31
to 23.01.2025 10:00
to 23.01.2025 10:00
2
Bidding period
with
23.01.2025 10:00
to 28.01.2025 10:00
to 28.01.2025 10:00
3
Auction
with
29.01.2025 14:00
to 29.01.2025 14:32
to 29.01.2025 14:32
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
363 000 MDL
Period of clarifications:
17 Jan 2025, 16:31 - 23 Jan 2025, 10:00
Submission of proposals:
23 Jan 2025, 10:00 - 28 Jan 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, Soseaua Bucovinei 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Jan 2025, 16:31
Date modified
20 Jan 2025, 9:44
Achizitii.md ID
21349101
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
20 Jan 2025, 09:44
Question's name:
lot 1, mobilier
Question:
Buna ziua. In anunti de participare agent economic trebuie sa depune mai multe documente. Explicati va rog urmatoare pozittii:
11.Documente ce atestă proveniența materiei prime ( in RM sunt facturi fiscale care sa scriu in momentul procurarii materiei prime)
13.Declarația conform Formularului aprobat prin ordinul Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020 . Denumirea declaratiei?
Answer (20 Jan 2025, 09:58):
Buna ziua. la pct.11 de prezentat documente ce țin de producătorul PAL și furniturii.
La pct.13 se numește
Declarației privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani. O zi bună în continuare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK