1
Enquiry period
with 17.01.2025 15:24
to 27.01.2025 10:00
2
Bidding period
with 27.01.2025 10:00
to 07.02.2025 10:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 9 166 666,67 MDL
Period of clarifications: 17 Jan 2025, 15:24 - 27 Jan 2025, 10:00
Submission of proposals: 27 Jan 2025, 10:00 - 7 Feb 2025, 10:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Amplasamentul investiţiei se află pe terenul din extravilanul localității or. Florești, str. Mihai Viteazu 36.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Petru Prodius
Contact phone
+37362161754
Purchase data
Date created
17 Jan 2025, 14:57
Date modified
24 Jan 2025, 17:26
Estimated value (without VAT)
9 166 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21348877
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
24 Feb 2025 15:13 - 31 Dec 2025 15:13
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație capitală și/sau reconstrucție Clădirea nr. 01 UM (l.d.p. Floresti). CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Reparatie conventionala
Documents of the procurement procedure
anunț de participare reparația obiect 01 florești signed.pdf anunț de participare reparația obiect 01 florești signed.pdf
tenderNotice
Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea/executarea următoarelor lucrări:
17.01.25 15:24
ds_lucrari reparația obiect 01 florești) signed.pdf ds_lucrari reparația obiect 01 florești) signed.pdf
Bidding Documents
Prezenta Documentație conține anexe destinate inițierii, publicării, atribuirii procedurilor de achiziții publice, precum și destinate să faciliteze elaborarea și prezentarea ofertei, şi a documentelor care să permită grupului de lucru examinarea şi evaluarea tuturor ofertelor depuse, după cum urmează
17.01.25 15:24
caiet de sarcini reparația obiect 01 florești signed.pdf caiet de sarcini reparația obiect 01 florești signed.pdf
Clarification of Tender Documents
Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei
17.01.25 15:24
duae reparația obiect 01 florești signed.pdf duae reparația obiect 01 florești signed.pdf
Eligibility Criteria
Documentul unic de achiziții european, (în continuare, DUAE) este o declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova
17.01.25 15:24
1 lista cantitați lucrări f1b (Actualizată).docx
Technical Specifications
În acest document se reflectează lista catităților de lucrari pentru toate copartimentele cu modificările de rigoare: Soluții arhitecturale poz. 40,50,64,73,76102,110; Telecomunicații poziția nr.25; Lista nr. 15.01.3 poz. 56; Lista nr. 15.01.2 poziția 32 (grosimea Beton C/16/20 este de 12 cm).
24.01.25 17:26

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Eurogalex Prim

Normalized price: 8 355 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S.C.Cimtermic

Normalized price: 8 500 000 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 8 518 810,57 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

DSI Construct Grup SRL

Normalized price: 8 994 452,73 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

Atractiv Invest

Normalized price: 9 023 350,50 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

MAGDA SRL

Normalized price: 10 211 801,04 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications