1
Enquiry period
with 17.01.2025 12:01
to 18.01.2025 13:00
2
Bidding period
with 18.01.2025 13:00
to 21.01.2025 13:00
2 days left
3
Auction
22.01.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 16 666,66 MDL
Period of clarifications: 17 Jan 2025, 12:01 - 18 Jan 2025, 13:00
Submission of proposals: 18 Jan 2025, 13:00 - 21 Jan 2025, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

“Serviciilor de deservire tehnică( încărcare și reginerare a cartuselor pentru imprimante și aparate de multiplicare) și reparație a imprimantelor și aparatelor de multiplicare pentru anul 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3411, MOLDOVA, Hînceşti, s.Rusca, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
The contact person
Full name
Olesea Gheorghiță
Contact phone
068572742
Purchase data
Date created
17 Jan 2025, 12:01
Date modified
17 Jan 2025, 12:01
Achizitii.md ID
21348466
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
cmv-an_2_870_md.docx
Bidding Documents
- declarația de eligibilitate
17.01.25 12:01
anunț de participare reparație a cartușelor și imprimantelor .docx
tenderNotice
-anunț de participare reparație a cartușelor și imprimantelor
17.01.25 12:01
anunț de participare încărcare cartuse.pdf anunț de participare încărcare cartuse.pdf
tenderNotice
-anunț de participare încărcare cartuse.pdf
17.01.25 12:01
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.