1
Enquiry period
with 17.01.2025 11:33
to 21.01.2025 10:00
3 days left
2
Bidding period
with 21.01.2025 10:00
to 24.01.2025 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 12 500 MDL
Period of clarifications: 17 Jan 2025, 11:33 - 21 Jan 2025, 10:00
Submission of proposals: 21 Jan 2025, 10:00 - 24 Jan 2025, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Servicii de reîncărcare a cartușelor de la imprimante, regenerareacartușului de la imprimante, regenerarea valului magnetic și a lamei de la imprimante, conform caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Stefan cel Mare nr.140
Web site
---
The contact person
Full name
Alexandru Hudoi
Contact phone
079903662
Purchase data
Date created
17 Jan 2025, 11:28
Date modified
17 Jan 2025, 11:33
Achizitii.md ID
21348424
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202501171130_Specificație tehnică și de preț.docx
Technical Specifications
Specificație tehnică și de preț
17.01.25 11:33
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.